Hop til indhold
holstebronx

Annoncelight - Tidsbegrænset søgning

Recommended Posts

holstebronx skrev, 1 time siden:

Hvis jeg laver en søgning i hele landet inde på AL nu kl. 21.45, så er det ældste "hit" fra kl. 18.50, den viser ikke hvis en pige sidst annoncerede kl. 15.00 fx, er det ikke en fejl ?

@Maya Kathrine

jeg kommer nu tilbage til i går når jeg søger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet på 2 browsere på computeren og på min telefon, det er det samme. 

Det varierer dog fra landsdel til landsdel... Måske noget med cookies, eller hvor mange hits søgemaskinen kan søge? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Det er fordi at søgningen kun viser 100 resultater hvilket har været fint nok før i tiden hvor der måske ikke var så mange annonceaktiveringer. F.eks. i aftes var der dog rigtig mange aktiveringer og derfor rakte de 100 resultater ikke til ret langt tilbage i tiden. Et workaround er at indskrænke sin søgning ved at tilføje nogle søgekriterier som f.eks. en region.

Vi kigger på om vi kan gøre noget der giver et bedre resultat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 51 minutter siden:

Det er fordi at søgningen kun viser 100 resultater hvilket har været fint nok før i tiden hvor der måske ikke var så mange annonceaktiveringer. F.eks. i aftes var der dog rigtig mange aktiveringer og derfor rakte de 100 resultater ikke til ret langt tilbage i tiden. Et workaround er at indskrænke sin søgning ved at tilføje nogle søgekriterier som f.eks. en region.

Vi kigger på om vi kan gøre noget der giver et bedre resultat.

Ok det giver mening hvis der er mange annoncer. Dog må det være træls for pigerne, hvis der er 2000 som annoncerer pr. dag. 

Det samme gjorde sig gældende for søgning for Jylland og midtjylland. 

Nogen har hverken navn eller nummer i selve annonce teksten, så er de svære at finde frem til i en søgning på ord. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Så er det fikset så ALLE annoncer fra dags dato altid vil være tilstede i et søgeresultat. Hvis der er færre end 50 annoncer i søgeresultatet vil datoområdet så blive udvidet til 14 dage tilbage og med en begræsning på 50 resultater.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 7 timer siden:

Så er det fikset så ALLE annoncer fra dags dato altid vil være tilstede i et søgeresultat. Hvis der er færre end 50 annoncer i søgeresultatet vil datoområdet så blive udvidet til 14 dage tilbage og med en begræsning på 50 resultater.

Lyder fint med der er gjort så alle annoncer kommer med, dog er der stadig et lille problem med "jylland" med du får alt fra hhv nord, syd, øst (Århus er faktisk os med under østjylland søgningerne) og vest med i søgningerne, at det er fixet så alle annoncer er med indtil kl 00:00 er dog rigtigt godt arbejde, men for sulen der er langt til bunds her lidt i tolv i "jylland" hehe :D 

 

https://annoncelight.dk/search?region=10&type=any

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
HirtshalsFyr skrev, for 8 minutter siden:

Lyder fint med der er gjort så alle annoncer kommer med, dog er der stadig et lille problem med "jylland" med du får alt fra hhv nord, syd, øst (Århus er faktisk os med under østjylland søgningerne) og vest med i søgningerne, at det er fixet så alle annoncer er med indtil kl 00:00 er dog rigtigt godt arbejde, men for sulen der er langt til bunds her lidt i tolv i "jylland" hehe :D 

 

https://annoncelight.dk/search?region=10&type=any

Det er som sagt i planen. Hvis nye forslag skal have større fokus vil jeg anmode om at man ikke misbruger andres opslag, som også er grunden til at udmeldingen vedr. dette ikke er kommet til din opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...