Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har været på stedet for nylig som kan berette lidt om hvilke piger der er at finde der (gerne med beskrivelse af alder og udseende)? Hvordan med Amita selv, kan man få massage og evt. ekstra hos hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry intet frisk.

var der for små to mdr. siden og det var ikke specielt godt. Det har været op ad bakke de sidste tre gange på stedet.

men der er gang i biksen. Tror døren gik op og i 5-6 gange sidst jeg var der. Pigen har jeg lykkeligvis glemt.

Troede at Mutter var Nadia og hun levere et super blowjob og er til det hele.

Var hos Wat po igår og blevet godt betjent af en ny dame. Seancen mindede meget om den man modtager hos Nina så jeg var tilfreds.

8000

 

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 11 timer siden:

Er der nogen der har været på stedet for nylig som kan berette lidt om hvilke piger der er at finde der (gerne med beskrivelse af alder og udseende)? Hvordan med Amita selv, kan man få massage og evt. ekstra hos hende?

Silkeborgvej , ikke sandt ...?

der er to, midt til slut tyverne ...kønne ansigter, smil/grin - hygge ....små bryster - slanke - og der må spilles på hele fodboldbanen :P 

 har haft fornøjelsen af dem begge flere gange .... og rigtig go' service hos begge to og de er med i legen ikke kun tilskuer  ...  de hedder Julii og uhhmmm kan ikke huske den anden syntes også det var noget med Nad....

men det er ikke mutter selv ....  :)

vil sige at lige nu er de midt bedste bud i århus, hvis man er til en yngre model  .... af de steder jeg har været ved ...

ellers vil jeg foreslå tåsingegade torsdag- Vanessa hun er Thai (hun er der kun mandag og torsdag)... men en lidt mere moden kvinde - her får du fuld GFE ... super sød at snakke med både før og efter og god tid ...ingen stress eller jag .... og et rigtig kønt ansigt og smil ..... hun får lige en anmeldelse igen senere ... 

 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...