Hop til indhold

Recommended Posts

Har mødt Karen op til flere gange rundt om i Århus. I mine øjne har hun set bedre dage. Hun virker slidt og jeg vil ikke besøge hende igen. Tidligere var hun i særklasse den bedste trans i Århus. Hun er blevet ovarhalet af mange andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan  jo havde forskelig oplevelse. Jeg har besøgte hende 4 gange og det var altid fantastisk oplevelse. Hun var altid sød og meget aktive med mig . Men hun sagte til m hun arbejde ikke hver dag mere. Jeg kan varm ambefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bestkan12 skrev, for 2 timer siden:

Man kan  jo havde forskelig oplevelse. Jeg har besøgte hende 4 gange og det var altid fantastisk oplevelse. Hun var altid sød og meget aktive med mig . Men hun sagte til m hun arbejde ikke hver dag mere. Jeg kan varm ambefale hende.

Det lyder ikke som en indfødt dansker har skrevet dette. For mange fejl i teksten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello . I am feeling very sorry if  I don’t  exceeded your expectations. I am working some  years in Aarhus and have many and many regular costumers. I aways try my best with them that’s why I have most of good reviews here and another websites. But i am respect your review and your decision. Have good night. Karen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bestkan12 skrev, for 6 timer siden:

Man kan  jo havde forskelig oplevelse. Jeg har besøgte hende 4 gange og det var altid fantastisk oplevelse. Hun var altid sød og meget aktive med mig . Men hun sagte til m hun arbejde ikke hver dag mere. Jeg kan varm ambefale hende.

Thanks baby ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har læst mange anmelders af Karen. 

Og tænker mig at besøge hende . 

Skal selvfølig selv opleves hvordan hun er . Før man kan udtale sig om hende 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, den 6/11/2018 at 19:16:

Det lyder ikke som en indfødt dansker har skrevet dette. For mange fejl i teksten.

Ordblinde danskere kan lave lige så mange af de samme fejl. Jeg vil skyde på ordblindhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Karen tirsdag aften og havde den vildeste oplevelse!

Hun var tændt fra jeg kom ind af døren og erklærede at hun ville lege med min røv. Jeg forsøgte at få jakken af mens hun flåede min pik ud af bukserne. Hun tog den til roden mens jeg stadig kæmpede med højre ærme:D

Da vi var kommet af tøjet og ned på sengen sagde hun jeg skulle fistes.  Men hun villle kneppe mig først. Efter en længere tur forsøgte hun af to omgange med hånden - dog uden det lykkedes. Alternativet blev at, hun pressede en dildo ind sammen med sin pik. Lidt hårdt i starten men Wow en fornemmelse da vi først kom i gang. 

Der var også tid til lidt 'pause' med gensidig GFE knep (hun kysser fantastisk) inden jeg fik endnu en tur med Karen+dildo.

Afslutningen holder jeg for mig selv.

Jeg har også mødt Karen flere gange de sidste 2-3 år og synes ikke hun virker til at falde i niveau.

Hun holder ferie om et par uger og er så først tilbage til februar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...