Hop til indhold
Guest Runner

Line

Recommended Posts

Guest Runner

Efter at ha' kigget med fra sidelinjen igennem lang tid, så tænkte Jeg at det var på sin plads at byde ind med en anmeldelse/oplevelse.

Det er ved at være en måned siden ca. at Jeg besøgte Line i Hvidovre. 

Jeg havde læste nogle gode anmeldelser af andre besøg hos hendes, så tænkte at det nok skulle blive godt. Kontaktede hende på sms og fik hurtigt svar retur og en aftale blev sat op.

Line holder til i Hvidovre i erhvervskvarter, så stedet er yderst diskret. Jeg ankom til aftalte tid og efter ha' banket på, blev jeg ret hurtigt lukket ind af en smilende og ret imødekommende Line. Selvom jeg havde været i bad hjemmefra, så tog jeg mig en skyller på hendes badeværelse - også for at signalere at jeg var var klar og ren til kamp.

Kom ind i selve rummet hvor agten skulle stå og fik smidt tøjet og blev så "kommanderet" ned på sengen hvorefter Line gik igang med super lækkert blow. Dejligt intenst/grådig og dejligt vådt med masser af spyt og savl. Jeg tror at min pik er ret gennemsnitlig i størrelsen, så hun tog den uden problmer helt til roden og gaggede flere gange - det virkede kun til at tænde hende.

Fik hende vendt om, så jeg kunne slikke og tungekneppe både hendes fisse og røv. Efter lidt tid røg kondomet på og så red hun derudaf og enten er hun en god skuespiller eller noget, men hun kom ret hårdt så det sprøjtede ud af hende og hun sad og sitrede og skulle lige sunde sig. Om på alle 4 med hende og fik hun den bagfra, efter kort tid tog hun selv fat i min pik og førte den op i røven. Roligt i starten, men hun stødte selv bagud og så jeg tog jeg fat og kneppede hende ret hårdt i røven til det var oppe over - af med kondomet og så suttede hun mig det sidste stykke indtil jeg kom i hendes mund, hvor hun slugte med glæde.

Så stod den på lidt hyggesnak i en 15 min tid indtil jeg var klar igen. Line gik ned og gav mig et super blow og hun virkede piv liderlig for det løb ud af hende så meget at hun måtte holde et par pauser og ligge håndklæder under for ikke at gøre sengen fuldstændigt våd. Fik hende om på ryggen og så bad hun mig om at kneppe hende - og som sagt så gjort indtil jeg ikke kunne holde det mere om kom i hende i kondomet. 

Jeg kan kun anbefale Line for det hele foregik med et smil på læben og top service og indlevelse.

Om jeg skal besøge hende igen - det kan i bande på. Billederne af Line er ret spot on, så man bliver ikke skuffet - efter min mening.

 

 

 

https://annoncelight.dk/showad/213890

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...