Hop til indhold

Kurvet og frodig sort kvinde

Featured Replies

Skrevet

Hej alle! 

Jeg er på udkig efter en sort kvinde med former til onsdag den 7. november. Meget gerne kæmpe bryster samt en fyldig og stor røv. En kurvet og frodig kvinde med både til gården og gaden.

Det skal være på klinik i Odense og hun skal være mørk. 

Jeg har ikke været i stand til at finde hende, så giv mig gerne jeres bedste bud. Selv hvis jeres bud, rammer lidt forbi eller I har haft en dårlig oplevelse, har jeg lyst til at høre det. Så kom med buddet! 

• 2 weeks later...
Skrevet
GertK69 skrev, den 5/11/2018 at 17:03:

Hej alle! 

Jeg er på udkig efter en sort kvinde med former til onsdag den 7. november. Meget gerne kæmpe bryster samt en fyldig og stor røv. En kurvet og frodig kvinde med både til gården og gaden.

Det skal være på klinik i Odense og hun skal være mørk. 

Jeg har ikke været i stand til at finde hende, så giv mig gerne jeres bedste bud. Selv hvis jeres bud, rammer lidt forbi eller I har haft en dårlig oplevelse, har jeg lyst til at høre det. Så kom med buddet! 

Der kommer snart en til Odense. Mørk, flot kurvet og pænt stor fyldig sambarøv. Brysterne er desværre ikke så store.

Skrevet
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Der kommer snart en til Odense. Mørk, flot kurvet og pænt stor fyldig sambarøv. Brysterne er desværre ikke så store.

Der skulle være god til at finde hende. Nu er der jo lææææænge til onsdag 7. november. :-) ;-) 

Skrevet
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

HVEM?????....:razz:

Skrevet
lurepikken skrev, for 19 timer siden:

HVEM?????....:razz:

Shila som tidligere har været på Ruggårdsvej. Hun er ankommet og siger oven i købet at hun har taget nogle kilo på røven :smile:. Jeg glæææææder mig allerede :P

Skrevet
Big3lover skrev, for 13 timer siden:

Shila som tidligere har været på Ruggårdsvej. Hun er ankommet og siger oven i købet at hun har taget nogle kilo på røven :smile:. Jeg glæææææder mig allerede :P

Har du evt et link? ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.