Hop til indhold
GertK69

Kurvet og frodig sort kvinde

Recommended Posts

Hej alle! 

Jeg er på udkig efter en sort kvinde med former til onsdag den 7. november. Meget gerne kæmpe bryster samt en fyldig og stor røv. En kurvet og frodig kvinde med både til gården og gaden.

 

Det skal være på klinik i Odense og hun skal være mørk. 

 

Jeg har ikke været i stand til at finde hende, så giv mig gerne jeres bedste bud. Selv hvis jeres bud, rammer lidt forbi eller I har haft en dårlig oplevelse, har jeg lyst til at høre det. Så kom med buddet! 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GertK69 skrev, den 5/11/2018 at 17:03:

Hej alle! 

Jeg er på udkig efter en sort kvinde med former til onsdag den 7. november. Meget gerne kæmpe bryster samt en fyldig og stor røv. En kurvet og frodig kvinde med både til gården og gaden.

 

Det skal være på klinik i Odense og hun skal være mørk. 

 

Jeg har ikke været i stand til at finde hende, så giv mig gerne jeres bedste bud. Selv hvis jeres bud, rammer lidt forbi eller I har haft en dårlig oplevelse, har jeg lyst til at høre det. Så kom med buddet! 

 

 

 

Der kommer snart en til Odense. Mørk, flot kurvet og pænt stor fyldig sambarøv. Brysterne er desværre ikke så store.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Der kommer snart en til Odense. Mørk, flot kurvet og pænt stor fyldig sambarøv. Brysterne er desværre ikke så store.

Der skulle være god til at finde hende. Nu er der jo lææææænge til onsdag 7. november. :-) ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Der kommer snart en til Odense. Mørk, flot kurvet og pænt stor fyldig sambarøv. Brysterne er desværre ikke så store.

HVEM?????....:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 19 timer siden:

HVEM?????....:razz:

Shila som tidligere har været på Ruggårdsvej. Hun er ankommet og siger oven i købet at hun har taget nogle kilo på røven :smile:. Jeg glæææææder mig allerede :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Big3lover skrev, for 13 timer siden:

Shila som tidligere har været på Ruggårdsvej. Hun er ankommet og siger oven i købet at hun har taget nogle kilo på røven :smile:. Jeg glæææææder mig allerede :P

Har du evt et link? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...