Sexeren 528 Skrevet 5. November, 2018 Der er flere af samme navn i Odense lige nu.. Nogen der har været ved denne Mia??? https://annoncelight.dk/showad/262774 Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 5. November, 2018 Hende har jeg besøgt i randers. Hun er super dejlig. Du kan roligt besøge hende. Billedet hvor hun holder avisen ligner hende mest. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 5. November, 2018 Tyrkeren82 skrev, 1 time siden: Billedet hvor hun holder avisen ligner hende mest. Jeg er mest interesseret i om billedet med hofteholder og med donuttrøje ligner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 6. November, 2018 Jeg har bestilt tid til imorgen, så smider lige en anmeldelse i løbet af dagen. håber billeder er mere retvisende end misvisende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 6. November, 2018 Mr1time skrev, for 1 time siden: Jeg har bestilt tid til imorgen, så smider lige en anmeldelse i løbet af dagen. håber billeder er mere retvisende end misvisende Ligepræcis denne mia som er omtalt på denne tråd har 2 profiler på annoncelight. Begge profiler har hun billeder med hvor hun holder en avis. Det er de 2 billeder man skal gå efter. https://annoncelight.dk/showad/262774 https://annoncelight.dk/showad/263332 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 7. November, 2018 (edited) Har været forbi idag. Tror dog de billeder er nogle år gamle, syntes hun var noget mere kraftig end jeg kan se på billeder. Når det så er sagt, så var hun super sød, kyssede godt, dejligt blow og helt igennem en godkendt oplevelse. Havde bestilt tid til kl. 9.00 men som så mange gange før, var der ikke hul igennem på SMS og gik direkte på svarer ved opkald. Først kl. 10.25 fik jeg en SMS med at hun var ked af at hun havde brændt mig af. Havde heldigvis mulighed for at køre fra mit arbejde, og fik så kys med i prisen på kr. 600.- Så absolut godkendt besøg Selvom det ikke er på Nyborgvej, kan man spytte derhen Redigeret 7. November, 2018 af Mr1time 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 7. November, 2018 Mr1time skrev, for 4 minutter siden: Har været forbi idag. Tror dog de billeder er nogle år gamle, syntes hun var noget mere kraftig end jeg kan se på billeder. Når det så er sagt, så var hun super sød, kyssede godt, dejligt blow og helt igennem en godkendt oplevelse. Havde bestilt tid til kl. 9.00 men som så mange gange før, var der ikke hul igennem på SMS og gik direkte på svarer ved opkald. Først kl. 10.25 fik jeg en SMS med at hun var ked af at hun havde brændt mig af. Havde heldigvis mulighed for at køre fra mit arbejde, og fik så kys med i prisen på kr. 600.- Så absolut godkendt besøg Selvom det ikke er på Nyborgvej, kan man spytte derhen Det skal være under anmeldelse det du skriver kyssede hun med tunge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 7. November, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 4 timer siden: Det skal være under anmeldelse det du skriver kyssede hun med tunge Det bestemmer jeg vel selv Ja det gjorde hun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg