Hop til indhold
Eromon

Nogle der kender Dream Thai Massage

Recommended Posts

Man er vel nysgerrig, så jeg tog en tur forbi stedet i går eftermiddag. Fik hurtigt en aftale i stand via sms, og så afsted til kælderlokalerne på et gadehjørne i Pisserenden i Kbhs indre by.

Jeg blev modtaget af Om, som viste vej til et ok, men lidt slidt lokale. Fik tilbudt vand og betalte 300 kr forud for en times 'whole body oil massage', som slagtilbuddet lyder.

Massagen var nogenlunde, og hun fik da også strejfet de områder af ens krop, som nyder den slags opmærksomhed, så efter en lille halv times tid blev aftalen opgraderet til også at inkludere HJ, udført af en nu nøgen og berøringsvenlig Om.

Det var da ok frækt, og Om var med på lidt af hvert. Selv om jeg ikke havde taget penge med til yderligere ekstra-ekstra service, så var hun med på den alligevel - kemien var vist i orden :D

Gentagelsesfare? - njah, tvivler, selv om det er svært at finde noget helt konkret at udsætte på besøget. Der er bare andre steder, hvor helhedsoplevelsen lige er den tand eller to bedre ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er denne Om? er hun ung eller gammel? flot krop, sødt smil, eller hva'

Ringede og bestilte tid og snakkede med hende, hun lød rimlig gammel?

Teerak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så fik jeg besøgt Om, som er en sød smilende pige i slut 30'erne eller deromkring, er ikke god til det med alder.Hun var optaget da jeg kom, så det var en anden, også sød pige som lige varmede op med lidt rygmassage, og det var dejligt.Ind kom så Om, og blev da glædelig overrasket. Det var lidt underligt at ringe og spørge efter Om som man kun har hørt om her, hun kunne jo lige så godt ha' været noget katten havde slæpt med hjem. Men hun var sød, og gav udemærket massage, men spugte selvfølgelig fra start om hun ikke skulle være nøgen. Hendes kærtegn over lillemand var også dejligt, massage med brysterne i mit hovedet var lækkert, hehe. og HJ var ok og alt i alt var det en dejlig time med hende. hun er også snaksalig, og snakker både lidt dansk og engelsk. om jeg kommer tilbage??? Hmm... Måske. syntes der manglede lidt hygge på klinikken, der var lidt rodet.

Teerak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så fik jeg besøgt Om, som er en sød smilende pige i slut 30'erne eller deromkring, er ikke god til det med alder.Hun var optaget da jeg kom, så det var en anden, også sød pige som lige varmede op med lidt rygmassage, og det var dejligt.Ind kom så Om, og blev da glædelig overrasket. Det var lidt underligt at ringe og spørge efter Om som man kun har hørt om her, hun kunne jo lige så godt ha' været noget katten havde slæpt med hjem. Men hun var sød, og gav udemærket massage, men spugte selvfølgelig fra start om hun ikke skulle være nøgen. Hendes kærtegn over lillemand var også dejligt, massage med brysterne i mit hovedet var lækkert, hehe. og HJ var ok og alt i alt var det en dejlig time med hende. hun er også snaksalig, og snakker både lidt dansk og engelsk. om jeg kommer tilbage??? Hmm... Måske. syntes der manglede lidt hygge på klinikken, der var lidt rodet.

Teerak

Teerak :

Hvad gav du for den time og HJ ( 300 + ? ) ...er lidt nysgerrig for at prøve den af som mit første besøg på Thai :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Groovy

Hun var i godt humør den dag, så jeg gav 300kr. for massage og 300kr. for håndjob hvor hun var nøgen og modtagelig for jeg rørte hende visse steder...

God fornøjelse

Teerak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...