Hop til indhold
Hannibal

Kimora / Madonna delux

Recommended Posts

Var for et par Søndage forbi Kimora hos i Rødovre. Hun er uden tvivl en af de mest sexede og lækreste jeg har set. Hen krop er til et stort 10 tal og alt sidder helt perfekt. Hendes røv, mave, bryster og fisse er perfekte.

Hun er sød og fræk, eneste minus er at jeg synes hun virker lidt mekanisk.

Men det kan også godt være at det var fordi det var første gang jeg var forbi hende.

Men hun er top top lækker !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været sammen med Kimora, og må gi dig fuldstændig ret. Hun er rigtig lækker, men meget mekanisk og vil rigtigt gerne styre det hele.

Hun går virkelig til den med sutteriet og er dejlig stram. Men det hele med en vis facade....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi kimora i går, toplækker pige der har styr på legen, hun er fræk, pirrende, venlig og super lækker. God service også efter det bankede på døren.

Det var ikke mit sidste besøg hos denne skønne perle.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stallone

Kimora er fantastisk. 

Jeg har kun oplevet hende som meget nærværende. Ikke mekanisk som andre beskriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Denne tråd er startet i 2012, men de to sidste indlæg er nye - dvs. knapt tre år yngre. Er det mon den samme Kimora, I taler om? Madonnna Deluxe er tilsyneladende lukket: http://www.madonna-delux.net/, så hvor finder man Kimora - om ikke dem begge, så 2015-Kimora?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være kimora, der nu er tilbage hos seduction. Har dog aldrig mødt hende selv. Hun har dog fået mange og rigtig pæne ord med på vejen fra andre gennem tiden. Hun er vist også på pussygalores

 

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kimora er den samme som i 2012 og en ener. Hun er idag primært på Pussy Galores. Meget sensuel men også kun et menneske og ikke en maskine, så sørg for pli og omtanke... Og vær ren. Helt ren. Så kan der blive tale om stor gensidig glæde.

Og hvis du er i tvivl, så tjek de mange fine anmeldelser herinde.

Good luck

Redigeret af Jastrau

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilslutter mig koret. Kimora er i min top 5 - de gange jeg har besøgt hende har hun været 100% på, kærlig, kysseglad, interesseret og vild i sengen! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...