Hop til indhold
Stakan

Tips om massasje dame i Århus området

Recommended Posts

Hei og takk for et bra forum.

Jeg er en Norsk mann i slutten av tyve årene som jobber en del i Danmark.

Har lett lenge på danske eskorte/massasje nettsider som kun tilbyr privat erotisk massasje.

Mitt inntrykk er at nettsidene i stor grad annonserer ren eskorte tjeneste, eller thai massasje studio.

Altså i liten grad mellomting.

Derfor har jeg nå logget inn her for å høre om det finnes litt hjelp der ute:-)

Jeg ser etter en dansk kvinne som gjerne må være mellom 30-40 år (ish), som tilbyr massasge med minimum svensk avslutning. Hun kan også tilby sex, men det er i utgangspunktet den sensuelle massasjen jeg er ute etter(knulle får jeg jo gjort hjemme).

Hun skal helst også ta imot besøk privat og holde til i områdene i eller rundt Aarhus og være fresh.

Jeg hadde en tilsvarende kvinne jeg besøkte i København tidligere, som tilbydde fantastisk massasje med svensk i lekkert undertøy og sexy makeup. Tror hun var 34 år eller noe. Prisene var også noe snillere enn rene eksorte tjenester hvor jeg betalte 500 -600 kr pr time.

Noen som har tips om konkrete damer, eventuelt steder der disse annonserer?

På forhånd takk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en pige i Aarhus der tilbyder massage og sex, kan ikke huske hvad hun hedder, lene-lena eller sådan noget, mørk hår, midt 30 silikone bryster, hun har sin egen hjemmeside.

Nogen der kan hjælpe ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hei og takk for et bra forum.

Jeg er en Norsk mann i slutten av tyve årene som jobber en del i Danmark.

Har lett lenge på danske eskorte/massasje nettsider som kun tilbyr privat erotisk massasje.

Mitt inntrykk er at nettsidene i stor grad annonserer ren eskorte tjeneste, eller thai massasje studio.

Altså i liten grad mellomting.

Derfor har jeg nå logget inn her for å høre om det finnes litt hjelp der ute:-)

Jeg ser etter en dansk kvinne som gjerne må være mellom 30-40 år (ish), som tilbyr massasge med minimum svensk avslutning. Hun kan også tilby sex, men det er i utgangspunktet den sensuelle massasjen jeg er ute etter(knulle får jeg jo gjort hjemme).

Hun skal helst også ta imot besøk privat og holde til i områdene i eller rundt Aarhus og være fresh.

Jeg hadde en tilsvarende kvinne jeg besøkte i København tidligere, som tilbydde fantastisk massasje med svensk i lekkert undertøy og sexy makeup. Tror hun var 34 år eller noe. Prisene var også noe snillere enn rene eksorte tjenester hvor jeg betalte 500 -600 kr pr time.

Noen som har tips om konkrete damer, eventuelt steder der disse annonserer?

På forhånd takk

Linababe vil helt sikkert være et godt valg, ud fra dine ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for bra tips. Ser dog at prisleiet ligger på over 2000kr pr time, noe selv en nordmann kan synes at blir litt dyrt:-)

Er det kanskje noen Thai steder med freshe damer og bra massasje med muligheter for svensk, man kanskje heller skulle sikte på i Aarhus?

Noen sikre tiere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej kan anbefale

TEGLVÆRKSGADE 22 ingen afslutning, men super massage...

Pi Mek’s Thai Massage & Spa Center

Grønningen 5

ok massage, du kan få med svenske afslutning..

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kanskje noen Thai steder med freshe damer og bra massasje med muligheter for svensk, man kanskje heller skulle sikte på i Aarhus?

Læs anmeldelser af jyske thaimassagesteder i dette underforum viewforum.php?f=30

Mange af anmeldelserne er fra Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...