Hop til indhold
Guest Aalborg

Ung slank thai-pige. Gerne Nordjylland. Hvor findes hun?

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej med jer alle sammen.

Jeg har været med i gamet i nogle år, men jeg synes efterhånden, at udvalget et blevet meget begrænset. Så sent som i dag har jeg været på research for at finde et "thai-sted", hvor der er unge, slanke og gerne kønne piger, der yder den ultimative FP.

Jeg besøgte 6-7 steder. Nogle var lukket om søndagen, men hvor der var åben, faldt pigerne/betjeningen helt igennem i min optik, da pigerne gennemsnitligt for gamle, for kraftige og ikke særligt kønne.

Så derfor denne efterlysning.

Håber I kan hjælpe mig i min videre søgninger.

Hilsen Aalborg (John)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nu ved jeg ikke om du søger uden for Ålborg, men for øjeblikket er der et par unge damer hos Ubon, Brovst , kan anbefale Joy som er pigen på de sidste to billeder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 3 timer siden:

Hej med jer alle sammen.

Jeg har været med i gamet i nogle år, men jeg synes efterhånden, at udvalget et blevet meget begrænset. Så sent som i dag har jeg været på research for at finde et "thai-sted", hvor der er unge, slanke og gerne kønne piger, der yder den ultimative FP.

Jeg besøgte 6-7 steder. Nogle var lukket om søndagen, men hvor der var åben, faldt pigerne/betjeningen helt igennem i min optik, da pigerne gennemsnitligt for gamle, for kraftige og ikke særligt kønne.

Så derfor denne efterlysning.

Håber I kan hjælpe mig i min videre søgninger.

Hilsen Aalborg (John)

Prøv at læse denne tråd

       Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...