Hop til indhold
bbk

Diskretion er første prioritet!

Recommended Posts

Har i nogensinde oplevet at en GP'er bryder diskretionen i offentligheden? Hilser på jer, på gaden? Starter en samtale eller lign? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
bbk skrev, for 3 minutter siden:

Har i nogensinde oplevet at en GP'er bryder diskretionen i offentligheden? Hilser på jer, på gaden? Starter en samtale eller lign? 

Har aldrig oplevet at der blev startet en samtale. Men mødte engang en GP jeg havde været sammen med hos frisøren . Hun hilste pænt og tror ikke der var nogen der fattede mistanke. Men alligevel så bare det egentligt lidt indiskret at hun hilste. Tænkte ikke over det i øjeblikket, men bagefter tænkte jeg da på at jeg kunne være røget ud i forklaringsproblemer;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Købehavneren skrev, for 2 timer siden:

Men mødte engang en GP jeg havde været sammen med hos friren

Det var altså heller ikke særlig diskret , at være sammen med hende hos frisøren :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mødte engang én på vej ned ad trappen til den underjordiske på Hovedbanegården, da jeg var på vej op - hun sende mig et smil.

Men det er mange år siden - den underjordiske er forlængst væk.

Jeg møder én en gang imellem og går ud og spiser med hende - hun henter mig i sin bil på S-togsstationen .Nogle gange går vi ud og shopper.  Vi har ofte talt om, hvad vi skulle sige, hvis vi møder én, hun kender - men vi har ikke fundet på noget endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bbk skrev, for 4 timer siden:

Der har faktisk lige været en tråd med samme emne. Og går man længere tilbage i arkiverne på EG, finder man, at der endda er flere.

Men jeg gentager gerne for mit eget vedkommende:

Jeg har faktisk mødt en glædespige i offentligheden. Det skyldes, at vi begge færdes i nogenlunde de samme områder, og derfor måtte det statistisk set kunne ske på et eller andet tidspunkt.

Vi har dog på forhånd aftalt en dækhistorie, så jeg kan roligt midt på gaden give hende det knus, som hun vitterligt fortjener. Og læser hun med her, vil hun ikke være i tvivl om, at det er HENDE, jeg refererer til :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke løbet ind i en GP som jeg har været sammen med, men hvis jeg skulle gøre det, håber jeg selvfølgelig på fuld diskristion.

Kvindebeundren 

Redigeret af Kvindebeundre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...