bbk 1 Skrevet 4. November, 2018 Særligt piger og ladyboy's fra høj rissiko områderne som Afrika og Asien, har stor mulighed for at have fået HIV igennem deres "karriere". Fx har en Thai pige et stort netværk af seksuelle partnere og eventuelle HIV positive kunder, hvor mange muligheder spiller ind for, at hun er blivet smittet og smitter videre her i DK. Jeg er interesseret i at vide om nogen af jer selv eller kender nogen som er blevet smittet med HIV af en GP eller Ladyboy? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franj 117 Skrevet 4. November, 2018 Måske du fortælle lidt om, hvorfor du har interesse i at vide det? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbk 1 Skrevet 4. November, 2018 Jeg har selv været sammen med en del thai GP'er og har besluttet at blive tested for HIV. Jeg har altid brugt kondom og er klar over at transmission smitter via blod, men når man har barberet sig forneden kan man have små sår og jeg kunne forestille mig at det er en mulig smitte vej? Jeg er rigtig bekymret og håber på at jeg er negativ. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 4. November, 2018 bbk skrev, for 6 minutter siden: Jeg er interesseret i at vide om nogen af jer selv eller kender nogen som er blevet smittet med HIV af en GP eller Ladyboy? Nej, kender ingen...men har personligt fået et kuld fladbukke med hjem fra den lokale Luna...shit de kan bide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 4. November, 2018 Røvslikker skrev, for 29 minutter siden: Nej, kender ingen...men har personligt fået et kuld fladbukke med hjem fra den lokale Luna...shit de kan bide Har ellers læst et sted at de er ved at være en sjældenhed da de fleste unge mennesker er helt glatragede forneden og derfor ikke er nær så gode "værtsdyr" som i tidligere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franj 117 Skrevet 4. November, 2018 Jeg kender heller ingen. Jeg er heller ikke blevet testet for nyligt, men hvis man er bekymret, så er det bare om at få sige testet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 660 Skrevet 6. November, 2018 Hej bbk, Jeg forstår godt at du kan blive bekymret over den slags og når man først er blevet forskrækket så er det svært at køre ned i gear, for "hvad nu hvis..." For at blive smittet kræver det først og fremmest at ens partner er smittet og selv blandt GP'er er det er meget lavt tal vi snakker om her. Selve smitten kræver så at sæd, safter eller blod kommer ind i blodbanen, så uden åbne/blødende sår kan det ikke ske. En lille rift med sår på kan man ikke smittes igennem -der skal mere til. Hiv kan smitte gennem spyt, men så skal der være megen virus i blodet og synlig blod i spyttet som igen skal ind i blodbanen. Så har du haft almindelig samleje med kondom så skal hun have gnedet sig op af dig med rigelig med safter (ikke glidecreme, det hæmmer faktisk virus) direkte over et åbent sår, så er det muligt, men ikke en selvfølge. Så helt teoretisk er det en mulighed, men det er meget, meget, meget usandsynligt hvis du ikke havde blødende sår er det umuligt. HIV kan heller ikke smitte gennem ubeskyttet oral sex, et studie af hiv positive der gav oralsex til deres hiv negative partner viste ingen smitte over 10 år. Mange andre kedelige ting kan smitte gennem oralsex uden, men ikke hiv. Så du bør ikke gå og være nervøs, håber du kan bruge mit svar. Venlig hilsen, DrMabuse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg