mrXX 20 Skrevet 4. November, 2018 Nogen som kan fortælle lidt om denne dame https://annoncelight.dk/showad/263552 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 4. November, 2018 Her: Det havde selvfølgelig været nærmere at finde frem til, såfremt folk magtede at skrive pigernes navne i deres overskrifter... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Struerdrengen 10 Skrevet 7. November, 2018 Isabel har også været anmeldt af mig og fiskeråge. Jeg nåede selv at besøge hende 3 gange i Struer og hver gang var en oplevelse for livet. Derfor betragter jeg de negative kommentarer ( fra nye profiler ) som tøsefnidder fra konkurrenter med for lidt at lave. Hendes striptease er i verdensklasse. Hun hopper og danser rundt mens hun synger og forfører med lille pige charme. I sengen er hun oversexet så skyder du kanonen af inden hun får orgasme så kommer du til at gøre hende færdig med mund og hånd. Klart et stort tab for Struer at hun er væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg