Guest Christina ssbbw Skrevet 4. November, 2018 Jeg skulle ud til en kunde i går og havde taget min gamle ven med. Han er en 20 år gammel dildo som har givet mig mange gode timer. Da jeg skal til at gå ind i bussen bemærker jeg at min taske vibrerer. Jeg tænker det må være min arbejdsmobil da jeg har den anden i hånden. Jeg får sat mig på et sæde hvor en kvinde i 30'erne sætter sig ved siden af, kigger ned i tasken uden at åbne den for meget (hun skulle nødig se hvad jeg havde med) og kan se der er kommet en SMS. Jeg lukker tasken og så vibrerer den igen. Jeg kigger på begge mobiler men det er ikke dem. Jeg har taget bunden af dildoen for at han ikke går i gang på vejen. Han kan snart ikke mere og skal have et slag for at starte. Til gengæld vil han ikke slukke før man piller et batteri ud (og selv der kan han finde på at fortsætte indtil begge batterier er ude). Han har åbenbart fået et slag nede i tasken så han er glad og tror at nu skal han præsterer. Min taske er propfuld så jeg får med møje og besvær sat ham på skrå og prøver at pille batteriet ud, men nu rører han ved noget i tasken så lyden af vibrationerne er meget højere. Jeg prøver desperat at få fat i topdutten af batteriet med mine negle for at få det ud, men jeg ved godt der kun er et at gøre fordi de sidder meget stramt nede i ham. Så jeg må tage ham helt op af tasken og give ham et hårdt ryk nedad og endelig stopper han. Jeg tager batteriet ud, propper ham ned og lukker tasken. Kvinden ved siden af kigger på intet tidspunkt på mit ansigt, men hun har ikke kunne undgå at se hvad der skete. Hun skriver en SMS på sin mobil men er udlænding, så selvom jeg ikke forstår hvad hun skriver, så bemærker jeg at hun skriver med store bogstaver. Jeg er sikker på at jeg er højrød i hovedet men jeg er også færdig af grin. Nu bliver han pensioneret for det skal jeg ikke opleve igen. Jeg har fundet hans arvtager og jeg tror det er derfor han kæmper for at gøre mig glad. Men jeg bliver ikke glad når han går i gang i en meget fyldt bus en lørdag eftermiddag i København. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinp1979 48 Skrevet 4. November, 2018 Sådan er mænd. Når vi føler os lidt truet, så går vi all-in på at vise at vi sagtens kan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. November, 2018 dinp1979 skrev, for 3 minutter siden: Sådan er mænd. Når vi føler os lidt truet, så går vi all-in på at vise at vi sagtens kan Det er også dejligt men ikke i bussen. Jeg straffede ham med at han blev i tasken. Jeg tog kun hans arvtager i brug. Så kan han se hvad han fik ud af det (jeg ville ikke risikere at det samme skete på hjemturen). Ha ha ha. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinp1979 48 Skrevet 4. November, 2018 Ssbbw Kbh skrev, for 29 minutter siden: Det er også dejligt men ikke i bussen. Jeg straffede ham med at han blev i tasken. Jeg tog kun hans arvtager i brug. Så kan han se hvad han fik ud af det (jeg ville ikke risikere at det samme skete på hjemturen). Ha ha ha. Men der må du huske at en del mænd kun kan bruge et hoved af gangen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg