Hop til indhold
Guest Lady C

svar fra admin

Recommended Posts

Guest Lady C

Hej 

Vil bare høre hvordan Jeg dog får fat i admin. Jeg har skrevet flere gange og får intet svar. Igår sen eftermiddag betalte Jeg 599 kr for et abonnement her på eroguide men kan stadig ikke oploade profilbillede eller ændre i min profiltekst. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 2 minutter siden:

Hej 

Vil bare høre hvordan Jeg dog får fat i admin. Jeg har skrevet flere gange og får intet svar. Igår sen eftermiddag betalte Jeg 599 kr for et abonnement her på eroguide men kan stadig ikke oploade profilbillede eller ændre i min profiltekst. 

 

Det kan være, du i stedet skal skrive til Maja Katrine? Det er den praktiske gris her på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Hvordan finder Jeg Maja Katrine . Hun står ikke inde under moderatorer. Og der dukker ikke noget op når Jeg skriver hendes navn/nick i søgefeltet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Borende X skrev, 1 time siden:

Det kan være, du i stedet skal skrive til Maja Katrine? Det er den praktiske gris her på stedet.

Jeps, og tilmed kommende praktiske julegris :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Jeg står i øvrigt ikke listet længere da jeg dels ikke egnet som moderator og derudover skal mine opgaver reelt komme fra en moderator eller fra Administrator - og ikke direkte fra jer. Der har været en tendens til for mange spørgsmål som jeg alligevel ikke kunne svare på. Men altså jeg er tilgængelig: If you remember my name - og man har f.eks. har en teknisk udfordring, svært ved at bruge annoncemulighederne eller måske syntes man har fundet en fejl i systemet på EG eller AL ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...