Hop til indhold
HG Wells

Att: Glædespige med studenterhue

Recommended Posts

Jeg har tidligere arbejdet i uddannelsesvæsnet og har fået noget af en fetish overfor de kække, frække studenterhuer. Det var jo (med god grund) ikke tilladt at gå i bukserne på eleverne, så jeg har aldrig fået opfyldt mit ønske om fræk gymnasiepigesex. Så i tilfælde af at der er en pige med studenterhue, må hun meget gerne kontakte mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo ikke det samme. Så kan jeg jo ligeså godt give hende min egen på... omend, så skal det nok være en pige med afro. Min studenterhue er temmelig stor ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fair nok. Måske du burde kigge efter en sugarbabe? Eller slå en annonce op på annoncelight. Men ellers held og lykke med projektet. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  en  studenterhue men  den  er  ved  at  være  25 år  gammel   :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næ, det er det sikkert ikke. Men jeg synes det er jævnt frækt :) Nogle tænder helt enormt på strømpebukser andre på ballonner. Jeg er pjattet med frække kække studenterhuer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  har  en  studenterhue men  den  er  ved  at  være  25 år  gammel   :-)

Den tar du da bare på, jeg er sikker på HG ikk opdager alderen på huen, når han møder en smuk Nemtøs :rolleyes:

Ja sorry, ku bare ikk la vær :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Thaimig skrev, for 44 minutter siden:

Den tar du da bare på, jeg er sikker på HG ikk opdager alderen på huen, når han møder en smuk Nemtøs :rolleyes:

Ja sorry, ku bare ikk la vær :D

Jeg er tilsvarende for  gammel  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Du skal da bare sige, at du har taget den på studenterkursus sidste år :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

No, kun huen :rolleyes: nå men nu har han så også hele 3 huer at vælge imellem :D

Go aften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Nåh ja, og undskyld afsporing, glemt lige det var Studenterfisse, HG var på jagt efter, sorry :rolleyes:

Tilbage til Tråden :-o sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 3 timer siden:

Nåh ja, og undskyld afsporing, glemt lige det var Studenterfisse, HG var på jagt efter, sorry :rolleyes:

Tilbage til Tråden :-o sorry

Jamen, "studenterfisse" får man da også, selvom eksaminanden er over 75, når hun består på studenterkursus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HG Wells skrev, for 13 timer siden:

Det er jo ikke det samme. Så kan jeg jo ligeså godt give hende min egen på... omend, så skal det nok være en pige med afro. Min studenterhue er temmelig stor ;)

Kan godt fornemme at det ikke er den der trykker :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HG Wells skrev, for 13 timer siden:

..... Min studenterhue er temmelig stor ;)

Ja, vi fik også altid grød i min fattige barndom :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne opfordre de danske glædespiger til at få taget nogle frække billeder med studenterhue på til deres annoncer. For ligesom trådstarter synes jeg at danske studiner er noget af det frækkeste.

https://stiften.dk/foto/Se-billederne-Vaade-studenter-i-springvandet/artikel/331634

Redigeret af Rooster
billeder fjernet

Del dette indlæg

Link til indlæg

I tråde med anmeldelser og efterlysninger, bruger i kun billeder i 100% selv har rettighederne til! 

Almindelige danske studenter skal ikke kunne se deres billeder, blive brugt i forbindelse med en efterlysning af købesex. 

Dertil kommer selvfølgelig spørgsmålet om rettigheder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg genopliver lige denne gamle tråd. 

Er der virkelig ikke nogle søde, danske glædespiger, der har en studenterhue i garderoben? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...