HG Wells 403 Skrevet 4. November, 2018 Jeg har tidligere arbejdet i uddannelsesvæsnet og har fået noget af en fetish overfor de kække, frække studenterhuer. Det var jo (med god grund) ikke tilladt at gå i bukserne på eleverne, så jeg har aldrig fået opfyldt mit ønske om fræk gymnasiepigesex. Så i tilfælde af at der er en pige med studenterhue, må hun meget gerne kontakte mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 4. November, 2018 Hvorfor ikke bare købe en studenterhue selv og så booke en ung pige og bede hende om at tage den på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 4. November, 2018 Det er jo ikke det samme. Så kan jeg jo ligeså godt give hende min egen på... omend, så skal det nok være en pige med afro. Min studenterhue er temmelig stor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 4. November, 2018 Fair nok. Måske du burde kigge efter en sugarbabe? Eller slå en annonce op på annoncelight. Men ellers held og lykke med projektet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NatasjaDelight 4 Skrevet 4. November, 2018 Jeg har en studenterhue liggende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 4. November, 2018 Jeg har også en studenterhue, og et hvidt sæt undertøj ;)! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. November, 2018 Jeg har en studenterhue men den er ved at være 25 år gammel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 4. November, 2018 Well - omtrent ligeså gammel som min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. November, 2018 Jeg kender op til flere med studenterhuer .......men det er sgu ikke garanti for god sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 4. November, 2018 Næ, det er det sikkert ikke. Men jeg synes det er jævnt frækt Nogle tænder helt enormt på strømpebukser andre på ballonner. Jeg er pjattet med frække kække studenterhuer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. November, 2018 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg har en studenterhue men den er ved at være 25 år gammel Den tar du da bare på, jeg er sikker på HG ikk opdager alderen på huen, når han møder en smuk Nemtøs Ja sorry, ku bare ikk la vær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. November, 2018 Thaimig skrev, for 44 minutter siden: Den tar du da bare på, jeg er sikker på HG ikk opdager alderen på huen, når han møder en smuk Nemtøs Ja sorry, ku bare ikk la vær Jeg er tilsvarende for gammel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. November, 2018 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Jeg er tilsvarende for gammel Du skal da bare sige, at du har taget den på studenterkursus sidste år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. November, 2018 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Jeg er tilsvarende for gammel No, kun huen nå men nu har han så også hele 3 huer at vælge imellem Go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. November, 2018 Nemtøs skrev, for 21 minutter siden: Jeg er tilsvarende for gammel Nåh ja, og undskyld afsporing, glemt lige det var Studenterfisse, HG var på jagt efter, sorry Tilbage til Tråden sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. November, 2018 Thaimig skrev, for 3 timer siden: Nåh ja, og undskyld afsporing, glemt lige det var Studenterfisse, HG var på jagt efter, sorry Tilbage til Tråden sorry Jamen, "studenterfisse" får man da også, selvom eksaminanden er over 75, når hun består på studenterkursus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 216 Skrevet 4. November, 2018 HG Wells skrev, for 13 timer siden: Det er jo ikke det samme. Så kan jeg jo ligeså godt give hende min egen på... omend, så skal det nok være en pige med afro. Min studenterhue er temmelig stor Kan godt fornemme at det ikke er den der trykker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. November, 2018 HG Wells skrev, for 13 timer siden: ..... Min studenterhue er temmelig stor Ja, vi fik også altid grød i min fattige barndom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 5. November, 2018 (edited) Jeg vil gerne opfordre de danske glædespiger til at få taget nogle frække billeder med studenterhue på til deres annoncer. For ligesom trådstarter synes jeg at danske studiner er noget af det frækkeste. https://stiften.dk/foto/Se-billederne-Vaade-studenter-i-springvandet/artikel/331634 Redigeret 5. November, 2018 af Rooster billeder fjernet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 5. November, 2018 I tråde med anmeldelser og efterlysninger, bruger i kun billeder i 100% selv har rettighederne til! Almindelige danske studenter skal ikke kunne se deres billeder, blive brugt i forbindelse med en efterlysning af købesex. Dertil kommer selvfølgelig spørgsmålet om rettigheder. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 5. November, 2018 Yeah flere glædespiger i studenterhuer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 29. Juni, 2023 Jeg genopliver lige denne gamle tråd. Er der virkelig ikke nogle søde, danske glædespiger, der har en studenterhue i garderoben? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 918 Skrevet 29. Juni, 2023 Liderbukken skrev, for 13 minutter siden: Jeg genopliver lige denne gamle tråd. Er der virkelig ikke nogle søde, danske glædespiger, der har en studenterhue i garderoben? Jeg kan forestille mig at Amanda ser lækker ud med studenterhue. . https://annoncelight.dk/showad/338292 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg