Hop til indhold

Att: Glædespige med studenterhue

Featured Replies

Skrevet

Jeg har tidligere arbejdet i uddannelsesvæsnet og har fået noget af en fetish overfor de kække, frække studenterhuer. Det var jo (med god grund) ikke tilladt at gå i bukserne på eleverne, så jeg har aldrig fået opfyldt mit ønske om fræk gymnasiepigesex. Så i tilfælde af at der er en pige med studenterhue, må hun meget gerne kontakte mig :)

Skrevet

Hvorfor ikke bare købe en studenterhue selv og så booke en ung pige og bede hende om at tage den på?

Skrevet
  • Author

Det er jo ikke det samme. Så kan jeg jo ligeså godt give hende min egen på... omend, så skal det nok være en pige med afro. Min studenterhue er temmelig stor ;)

Skrevet

Fair nok. Måske du burde kigge efter en sugarbabe? Eller slå en annonce op på annoncelight. Men ellers held og lykke med projektet. :)

Skrevet

Jeg  har  en  studenterhue men  den  er  ved  at  være  25 år  gammel   :-)

Skrevet

Jeg kender op til flere med studenterhuer .......men det er sgu ikke garanti for god sex :ph34r:

Skrevet
  • Author

Næ, det er det sikkert ikke. Men jeg synes det er jævnt frækt :) Nogle tænder helt enormt på strømpebukser andre på ballonner. Jeg er pjattet med frække kække studenterhuer ;)

Skrevet
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  har  en  studenterhue men  den  er  ved  at  være  25 år  gammel   :-)

Den tar du da bare på, jeg er sikker på HG ikk opdager alderen på huen, når han møder en smuk Nemtøs :rolleyes:

Ja sorry, ku bare ikk la vær :D

Skrevet
Thaimig skrev, for 44 minutter siden:

Den tar du da bare på, jeg er sikker på HG ikk opdager alderen på huen, når han møder en smuk Nemtøs :rolleyes:

Ja sorry, ku bare ikk la vær :D

Jeg er tilsvarende for  gammel  :-)

Skrevet
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Du skal da bare sige, at du har taget den på studenterkursus sidste år :D

Skrevet
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

No, kun huen :rolleyes: nå men nu har han så også hele 3 huer at vælge imellem :D

Go aften :)

Skrevet
Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Nåh ja, og undskyld afsporing, glemt lige det var Studenterfisse, HG var på jagt efter, sorry :rolleyes:

Tilbage til Tråden :-o sorry

Skrevet
Thaimig skrev, for 3 timer siden:

Nåh ja, og undskyld afsporing, glemt lige det var Studenterfisse, HG var på jagt efter, sorry :rolleyes:

Tilbage til Tråden :-o sorry

Jamen, "studenterfisse" får man da også, selvom eksaminanden er over 75, når hun består på studenterkursus.

Skrevet
HG Wells skrev, for 13 timer siden:

Det er jo ikke det samme. Så kan jeg jo ligeså godt give hende min egen på... omend, så skal det nok være en pige med afro. Min studenterhue er temmelig stor ;)

Kan godt fornemme at det ikke er den der trykker :D 

Skrevet
HG Wells skrev, for 13 timer siden:

..... Min studenterhue er temmelig stor ;)

Ja, vi fik også altid grød i min fattige barndom :P

Skrevet

Jeg vil gerne opfordre de danske glædespiger til at få taget nogle frække billeder med studenterhue på til deres annoncer. For ligesom trådstarter synes jeg at danske studiner er noget af det frækkeste.

https://stiften.dk/foto/Se-billederne-Vaade-studenter-i-springvandet/artikel/331634

Redigeret af Rooster
billeder fjernet

Skrevet

I tråde med anmeldelser og efterlysninger, bruger i kun billeder i 100% selv har rettighederne til! 

Almindelige danske studenter skal ikke kunne se deres billeder, blive brugt i forbindelse med en efterlysning af købesex. 

Dertil kommer selvfølgelig spørgsmålet om rettigheder. 

• 4 years later...
Skrevet

Jeg genopliver lige denne gamle tråd. 

Er der virkelig ikke nogle søde, danske glædespiger, der har en studenterhue i garderoben? 

Skrevet
Liderbukken skrev, for 13 minutter siden:

Jeg genopliver lige denne gamle tråd. 

Er der virkelig ikke nogle søde, danske glædespiger, der har en studenterhue i garderoben? 

Jeg kan forestille mig at Amanda ser lækker ud med studenterhue. :P:P

https://annoncelight.dk/showad/338292

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.