Hop til indhold
Røverens

Gabryela Randers. Ok, men skuffende.

Recommended Posts

Netop hjemvendt fra en tur til Randers, for at besøge hende her https://annoncelight.dk/showad/261259

En anden pige åbner døren, Tina tror jeg hun hedder. Har ofte haft annonce på annoncelight. 

Jeg køber en halv time, med superfransk. Ikke det bedste superfransk jeg har prøvet. Pigen er sød og smilende, fra Rumænien og kan intet engelsk.

Men det går alligevel. Sexen er rimelig ok, uden at være noget særligt, men nu kommer det der gør, at jeg ikke vil anbefale stedet;

Efter knap 30 min, går pigen pludselig ud af lokalet. Begge piger kommer ind efter et minuts tid og fortæller at tiden er gået.

What? Tænker jeg. Men tørt kom det fra hende (den engelsk talende) at jeg måtte købe mere tid, hvis jeg havde brug for det.

Nej, jeg havde squ ikke brug for ekstra tid, jeg havde brug for et lille prik på skulderen, om at tiden næsten var gået og jeg ku se på de sms'er jeg havde skrevet lige inden, at jeg rent faktisk havde et par minutter igen.

Så noget der kunne have givet en ok anmeldelse, endte helt anderledes.

Jeg gav for øvrigt 1000 kr og billederne passer vist nogenlunde. Måske en snert Photoshop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...