Hop til indhold
OJ78

Roxy, Aarhus tæt ved banegården

Recommended Posts

Roxy, spansk pige

Da jeg var godt og grundigt liderlig i dag, så måtte jeg i gang med den sædvanlige gennemgang af Eroguide for finde en sød pige jeg havde lyst at tilbringe en hyggestund med.

i sidste ende valgte jeg Roxy på trods af at jeg kun kunne finde en enkelt kommentar om hende herinde. Kommentaren lød på at hun absolut var et besøg værd, men at det trak ned da hun ikke var glad for at lade ham røre missen.

jeg synes billederne virkede ægte og tog chancen med 45 minutter i selskab med Roxy. Billederne er af hende. Det hvor hun sidder i stolen er fuldstændig som hun tager sig ud i dag. Roxy er super sød og har lidt af samme craziness over sig som Sabrina havde det, men der var dog ikke samme fart over hende uden det skal forstås negativt.

Hun kyssede flittigt (dog uden dybe tungekys) og gjorde alt for at jeg skulle få en god oplevelse. Der var på ingen måde problemer med at jeg måtte lege med missen. Tværtimod  :)

Hun gav et fremragende blow uden plastik. 

Stedet var en baggård, men ellers ikke særligt diskret. Det var et “Wellness center” som jeg tænker alle i området godt ved hvad går ud på. Jeg fik prøvet mine grænser af må jeg sige. Hun er der sammen med en pige jeg genkendte som Jasmin fra annonceringer. Bollerummet var ikke ret stort.

Hvis Roxy holdt til et mere diskret sted ville det være en no-brainer at besøge hende igen. Måske jeg alligevel besøger hende igen en aften efter mørkets frembrud (jeg ved det - jeg er en tøsedreng).

Roxy kan jeg virkelig godt anbefale (uden at hun er på min top 5 liste)

skide sød pige som er her cirka en måned endnu

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte at det er pigen på billederne. Havde en kort samtale med Roxy under et besøgpå stedet og mens Sukee var i bad. 

Hun virkede rar og hyggelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Roxanne her til aften. https://annoncelight.dk/showad/253116 

Kan bekræfte at det er hende på billederne i hvertil fald 4, 5 og 6. Hun er fransk fortalte hun. Bor i Nice. 

En sød pige og det startede ok med lidt stående hyggepilleri. Efter lidt tantekys, kom tungen også frem. Ned på briksen og lidt BJ uden gummi. Hun vender sig og hun rundt til en 69.

Havde i sms 1,5 time før mødet spurgt efter facesitting og gerne golden shower. Det havde hun accepteret Det gik der desværre alt for meget ged i den. Hun kunne ikke facesitte med front mod mig og spille pik på en gang. Nok den første jeg har været ved, der ikke kan det. Jeg forklarede hvordan men nej, det ville hun. GS var helt væk og jeg var ved at gå lidt kold. Fik et hurtigt HJ, en lille snak og så stod jeg på gaden igen efter 20 min. En øv oplevelse men det var nok lidt selvforskyldt. 

Redigeret af Livsnyder69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...