Hop til indhold
Guest BM29

Fræk ÆGTE SYGEPLEJERSKE Sandra - SVINDEL !!!

Recommended Posts

Guest BM29

Betalte 1500 kroner for en times hygge på et tarveligt hotel meget tæt på "en stor multihal" på Amager . 

Ankom til et meget lille værelse, hvor det hele var kaos, og hvor der ikke engang var redt seng fra sidste kunde . 

Jeg havde skrevet sms om hvad jeg ønskede mig "jeg har så ikke min uniform med alligevel " . 

Allerede der burde jeg være flygtet . 

Havde bedt om opvarmning med kropsmassage, og jeg fik 5 minutter af det, mens jeg blev undervist i hvilke knogler jeg indeholdt - det er jeg sådan set ligeglad med . 

Så var det min tur til at tilfredsstille hende, men det var ikke det vi havde aftalt . 

Efter maks 15 minutter var jeg spillet af og kunne forlade det lille hotelværelse igen . 

Jeg betalte med MP, og det var så en anden fejl, for pludselig blev jeg ringet op af en mand ( hendes alfons ? ) der spurgte om jeg stadig var på værelset? 

HVAD RAGER DET HAM ? 

Nu har jeg sortlistet hendes taletidskort, og skulle der blive flere problemer så har jeg da heldigvis hendes rigtige navn, adresse og telefonnummer. 

https://annoncelight.dk/showad/247093

 

MIT RÅD HOLD JER LANGT VÆK 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af BM29
billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Da jeg så sex uden gummi og så en sygeplejerske. Det sagde næsten det hele ik 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 3 timer siden:

Betalte 1500 kroner for en times hygge på et tarveligt hotel meget tæt på "en stor multihal" på Amager . 

Ankom til et meget lille værelse, hvor det hele var kaos, og hvor der ikke engang var redt seng fra sidste kunde . 

Jeg havde skrevet sms om hvad jeg ønskede mig "jeg har så ikke min uniform med alligevel " . 

Allerede der burde jeg være flygtet . 

Havde bedt om opvarmning med kropsmassage, og jeg fik 5 minutter af det, mens jeg blev undervist i hvilke knogler jeg indeholdt - det er jeg sådan set ligeglad med . 

Så var det min tur til at tilfredsstille hende, men det var ikke det vi havde aftalt . 

Efter maks 15 minutter var jeg spillet af og kunne forlade det lille hotelværelse igen . 

Jeg betalte med MP, og det var så en anden fejl, for pludselig blev jeg ringet op af en mand ( hendes alfons ? ) der spurgte om jeg stadig var på værelset? 

HVAD RAGER DET HAM ? 

Nu har jeg sortlistet hendes taletidskort, og skulle der blive flere problemer så har jeg da heldigvis hendes rigtige navn, adresse og telefonnummer. 

https://annoncelight.dk/showad/247093

 

MIT RÅD HOLD JER LANGT VÆK 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg tror også der er noget galt her, de billeder er da ikke den samme som de andre hun har, det virker som om det er en anden.

Jeg har været sammen med Miss Star før, men nu er det nogle andre billeder og text

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 3 timer siden:

Da jeg så sex uden gummi og så en sygeplejerske. Det sagde næsten det hele ik 

Jo, der er noget selvmodsigende i den tekst ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun mig der bliver tændt på, når GP-en ligger en lille historie op. Oppe i mit hovede sætter det noget igang, når jeg ser for mig, at manden er på forretningsrejse og konen udlever sine drømme. Ved godt, at det ikke passer, ligesom den "arabiske prinsesse" ikke er opvokset på et slot, eller "fuldblodsdominaen" ikke går rundt i Irma i lak og læder med strap-on på. Kræver heller ikke at se "studinens" studiekort. I denne tråd har der været sat spørgsmål ved, om Sandra nu også er ægte sygeplejerske. Det er ligemeget for mig. Hvis hun oppe i mit hovede er sygeplereske, er hun sygeplejerske.                                                                                                            Diskussionen om ubeskyttet sex har vi tradition for foregår andetsteds.                                                                                                                                                                         Trådstarters udlevering af GPs familieforhold og beskæftigelse blev heldigvis hurtigt fjernet. Stor ros til administrator for hurtig indgriben.                                                 Sandra er her tilsyneladende kun i weekenden, Kunne ellers godt have tænkt at få en second opinion.                              

Redigeret af jensemanden
opsætnings fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke lige hvad der sker med min opsætning,  Har prøvet at redigere uden held. Håber indlægget alligevel giver lidt mening. Måske Sandra alligevel har sat lidt i gang oppe i hovedet, så man er lidt konfus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...