Hop til indhold
sleipnir

Karol Aarhus c, ny title!

Recommended Posts

Min originale titel var "spild af min tid"

 

Og jeg ville havet skrevet:

Jeg skrev til Karol i går aftes og efterspurgte en tid klokken 9 her til morgen (lørdag) hun sagde at det var for tidligt som vi lavede af aftale klokken 11. Det passede ikke mig godt men hun har jo fået meget ros her inde og jeg var max horny.. som man jo er.

Så skriver hun 15 minutter senere at jeg kan komme klokken 10, perfekt tænker jeg.. jeg ankom 9:45 og parkerede, men telefonen er stadig slukket her 10:48... 

Skulle bare ha' valgt et sikkert sted med kendt god service.

Alt det jeg har beskrevet her over skete men så...

Jeg var gået ned for at købe en julegave da hun skrev klokken lidt over 11. Hun skrev noget med at havet ventet siden klokken 10, det var bs.

For jeg besluttede mig for at gå tilbage og få kammeret tømt.

Hun var tydeligvis lige stået op, 100% mørkt i lejligheden, håret var ulet og bad/vask var helt tør.. men ok hun er smuk/sexet med silikone bryster. 

Bestilte 45 minutter for 1000, jeg havde taget med til en trekant hvis Nicole havde været der osv.. (jeg tror hun sov i det værelset ved siden af)

Jeg fik et godt blæs uden og hun er meget i berøringsvillig, det var lækkert, men efter der kom gummi på gik hun meget mere til makronerne, hun suttede den lige mere mere med gummi og det var faktisk bedre end uden gummi, fordi der var mere sug på og meget mere tunge/hals, hun tog den helt til roden. 

Så var der fri leg og vi dyrkede god sex, hun er nem at "tænde" og lod til at leve sig ind i det. Afslutning på brysterne, og så lå vi og "puttede" lidt hun lå tæt og jeg måtte igen godt røre. 

Alt i alt en god tur, men jeg kunne godt havet været foruden ventetiden i starten. 

Kunne godt finde på at komme forbi igen efter et blow job med gummi, der var der sku valuta for pengene!

Go' weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren

Er der ikke en anelse Amy Winehouse over hende? Fra før Amy blev alt for tynd. Især på det billede hvor hun står med den hvide kjole? Jeg må tilstå at jeg altid har været lun på Amy, især før hun begyndte at ødelægge sig selv. Karol ser ret lækker ud :P God anmeldelse forresten 

Redigeret af Gengangeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gengangeren skrev, for 3 timer siden:

Er der ikke en anelse Amy Winehouse over hende? Fra før Amy blev alt for tynd. Især på det billede hvor hun står med den hvide kjole? Jeg må tilstå at jeg altid har været lun på Amy, især før hun begyndte at ødelægge sig selv. Karol ser ret lækker ud :P God anmeldelse forresten 

Ja hun ser sku godt ud på de nye billeder!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...