Hop til indhold

Maner - Søren Møllers Gade, Randers

Featured Replies

Skrevet

Jeg har tidligere besøgt stedet og havde derfor heller ikke særlig store forventninger. Og dog, et par positive anmeldelser (bl.a. herinde) havde alligevel lokket mig afsted.

Maner er hende med mobilen

Stedet var som ved tidligere besøg, men pigen var en klar opgradering <3 Hun er lækker, synes jeg. Lille, fast og med en kanon figur.

Jeg går sjældent efter FP og det var heller ikke det, jeg gjorde denne gang. Måske en fejl, da massagen ikke var noget værd at skrive om. Det ene ben blev masseret 5 gang, det andet 2 gange og ryggen næsten ikke. Ingen pirring.

Jeg tror at alt er på menuen, men valgte bare et HJ. Det var vel OK, men så heller ikke mere.

Hun snakker meget, hvis du også gerne vil det. Ikke dansk, men norsk.

Alt i alt en noget lunken oplevelse. Men jeg vil helt klart overveje hende, hvis jeg en dag går efter FP.

Jeg tror det er hende der tidligere er anmeldt her.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/75600-manee-viborgvej-110-randers/?tab=comments#comment-641298

UnderSolen

Redigeret af UnderSolen

Skrevet

Jeg besøgte hende dengang hun var på Viborgvej 110, for snart længe siden. Som jeg husker det en ualmindelig sød pige, vil gerne snakke(et forståeligt norsk), ser hamrende godt ud( ja, jeg ved godt det er smag og behag). Massagen var mildest talt elendig, men sexen var udemærket, dog lidt maskinpræget. Alt i alt en god oplevelse:)

• 4 weeks later...
Skrevet
Jolly Roger skrev, den 3/11/2018 at 11:23:

Jeg besøgte hende dengang hun var på Viborgvej 110, for snart længe siden. Som jeg husker det en ualmindelig sød pige, vil gerne snakke(et forståeligt norsk), ser hamrende godt ud( ja, jeg ved godt det er smag og behag). Massagen var mildest talt elendig, men sexen var udemærket, dog lidt maskinpræget. Alt i alt en god oplevelse:)

Jeg var forbi mandag valgte fp efter "massagen."  Jeg kan i øvrigt tilslutte mig ovenstående. Pigen er petite og brysterne hjulpet på vej, men man er i centrum - ingen rend til telefon mv. Adgang til stedet er rimeligt diskret. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.