thugnificent 0 Skrevet 3. November, 2018 Er der mon nogle som har fået en massage af denne Claudia? https://annoncelight.dk/showad/233015 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oddjob Skrevet 3. November, 2018 Tror ikke du skal regne med at det er de ægte billeder. Et af billederne optræder i flere byer og hjemmesider... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 3. November, 2018 Oddjob skrev, 1 time siden: Tror ikke du skal regne med at det er de ægte billeder. Et af billederne optræder i flere byer og hjemmesider... Jeg kan så fortælle at hendes billeder er 100% ægte. Pigen er ægte og ligeså smuk som på billeder/video. Jeg har besøgt hende for lang tid siden i Aarhus og hun er altså 100% ægte - tro mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oddjob Skrevet 3. November, 2018 flinkmand skrev, for 1 minut siden: Jeg kan så fortælle at hendes billeder er 100% ægte. Pigen er ægte og ligeså smuk som på billeder/video. Jeg har besøgt hende for lang tid siden i Aarhus og hun er altså 100% ægte - tro mig. Jeg trækker mit svar tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg