Toddy 1422 Skrevet 4. November, 2018 Jeg kan nu godt lide, at pigen dufter godt, har taget makeup på og er sexet klædt. Det er da en af de ting, der gør det så dejligt at besøge pigerne Hvis de var som en kæreste eller bonus veninder, så ville der jo ikke være nogen grund til at besøge dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
intim-massage-Sara 309 Skrevet 5. November, 2018 Som en debattør har skrevet herinde, så kan man i nødstilfælde bruge den der med, at man stødte ind i en bekendt på gaden og hun gav en et knus og "føj" hvor havde hun meget parfume på... og så er den ikke længere overfor konen. Jeg bruger kun parfume - eau de toilette, da den ikke er så så kraftig i duften og forsvinder hurtigt igen....noget andet er, eau de parfume, den hænger i luften og tøjet i timevis.... Hvis en kunde har været "på tønden og haft dårlig mave" dårlig ånde....osv... i den dur, så lufter jeg godt ud inden, den næste ankommer og sprøjter eau de toilette ude på toilettet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. November, 2018 intim-massage-Sara skrev, for 35 minutter siden: Som en debattør har skrevet herinde, så kan man i nødstilfælde bruge den der med, at man stødte ind i en bekendt på gaden og hun gav en et knus og "føj" hvor havde hun meget parfume på... og så er den ikke længere overfor konen. Jeg bruger kun parfume - eau de toilette, da den ikke er så så kraftig i duften og forsvinder hurtigt igen....noget andet er, eau de parfume, den hænger i luften og tøjet i timevis.... Hvis en kunde har været "på tønden og haft dårlig mave" dårlig ånde....osv... i den dur, så lufter jeg godt ud inden, den næste ankommer og sprøjter eau de toilette ude på toilettet... Hvis der skal luftes ud, eller ligefrem sprøjtes med eau de toilette for at fjerne lugten af dårlig ånde, så må der da ligge en død rotte under tungen på den gæst....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
intim-massage-Sara 309 Skrevet 5. November, 2018 Butch skrev, for 5 minutter siden: Hvis der skal luftes ud, eller ligefrem sprøjtes med eau de toilette for at fjerne lugten af dårlig ånde, så må der da ligge en død rotte under tungen på den gæst....... Griner det sker heldigvis også yderst sjældent, at jeg skal finde parfumen frem... så vil jeg hellere bede manden om at gå, end at stinke til "den døde rotte under tungen" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
intim-massage-Sara 309 Skrevet 5. November, 2018 Jeg er meget forfængelig, så hvis en gæst undrer sig over den dejlige frisk duft af parfume og frisk luft i mit rum næste gang han ankommer, behøver det ik nødvendigvis være fordi, den døde rotte har været forbi, men andre årsager kan der også være.... mine stamkunder kender mig, spritte hænder, bad osv...ellers bliver der ingen forestilling hos mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 5. November, 2018 intim-massage-Sara skrev, for 7 minutter siden: mine stamkunder kender mig, spritte hænder, bad osv...ellers bliver der ingen forestilling hos mig.. Så længe du ikke forlanger at dilleren skal sprittes af, så går det vel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. November, 2018 intim-massage-Sara skrev, for 28 minutter siden: Jeg er meget forfængelig, så hvis en gæst undrer sig over den dejlige frisk duft af parfume og frisk luft i mit rum næste gang han ankommer, behøver det ik nødvendigvis være fordi, den døde rotte har været forbi, men andre årsager kan der også være.... mine stamkunder kender mig, spritte hænder, bad osv...ellers bliver der ingen forestilling hos mig.. Som i, han har fulgt Bruno til svømning, og vandlåsen døjer noget med at rette sig ud....? Nu skal jeg nok stoppe Sarah, det er nemlig dejligt at møde op hos en pige hvor der dufter rent og hygiejnen er i top Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
intim-massage-Sara 309 Skrevet 5. November, 2018 Delphi skrev, for 27 minutter siden: Så længe du ikke forlanger at dilleren skal sprittes af, så går det vel Griner det er du ikke den første, som har nævnt.... nej, I kan tage det ganske roligt, jeg spritter ikke dilleren af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
intim-massage-Sara 309 Skrevet 5. November, 2018 Butch skrev, for 4 minutter siden: Som i, han har fulgt Bruno til svømning, og vandlåsen døjer noget med at rette sig ud....? Nu skal jeg nok stoppe Sarah, det er nemlig dejligt at møde op hos en pige hvor der dufter rent og hygiejnen er i top Griner kan godt lide din "sorte humor" sålænge det ikke kommer bagpå mig.... !!! Kom lige til at tænke tilbage på, at jeg for nogen tid siden sad i et selskab, hvor en mand pludselig brød ud, at nu ville han følge Bruno til svømning....øhhh hvad ! Bruno har vi da aldrig hørt om, og så svømning NU....! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. November, 2018 Delphi skrev, for 40 minutter siden: Så længe du ikke forlanger at dilleren skal sprittes af, så går det vel Den kan godt “ligge i sprit” en gang imellem, men så er den også helt stille.....og så tror jeg at selv Sarah’s evner kommer til kort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg