Hop til indhold
donjuandk

beautifulbutbroke

Recommended Posts

Hun har været aktiv i flere år på SD under forskellige profilnavne. Jeg har ikke selv mødt hende, men der er flere anmeldelser her på eroguide under hendes tidligere profilnavne - så du bliver i hvert fald ikke hendes første SD-oplevelse :)

Se f.eks. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun har været "væk" et stykke tid, meget sød pige, snakker som en i helvede - men fint knald, og hun tager gerne dybt
Hun er tidligere "cutter" så hvis det afskrækker dig, så er hun måske ikke for dig.

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, den 3/11/2018 at 14:33:

Hun har været "væk" et stykke tid, meget sød pige, snakker som en i helvede - men fint knald, og hun tager gerne dybt
Hun er tidligere "cutter" så hvis det afskrækker dig, så er hun måske ikke for dig.

Helt enig sød, classy, velduftende, lidt forvirret pige med snakketøjet i orden, men hun har absolut ikke noget imod at man lukker munden på hende og det gør hun godt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Shooter13 skrev, den 4/11/2018 at 18:40:

Helt enig sød, classy, velduftende, lidt forvirret pige med snakketøjet i orden, men hun har absolut ikke noget imod at man lukker munden på hende og det gør hun godt :) 

Enig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
MrHot skrev, for 8 minutter siden:

hendes profil siger hun ikke aæhar være på over 1 måned 

Nå, ok, troede du mente at hun var slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
donjuandk skrev, den 3/11/2018 at 03:22:

Hey alle sammen :)

Er der nogen, der har stiftet bekendtskab med https://sugardaters.dk/show?alias=beautifulbutbroke - hun ser virkelig tiltalende ud, og jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hende, hvis nogen har erfaring med hende. For er lidt i dialog med hende om hun ikke skal blive min første erfaring inden for SD :)

Jeg har mødt hende en gang og det var helt fantastisk. Vi delte en flaske vin, snakke og flirtede. Det var sommer og hun var iført en kort sort kjole med løse stropper. Pludselig satte hun sig hen over mig og vi kyssede intenst og grådigt. Hun gik på knæ og lod stropperne falde så hendes smukke faste bryster var blottede. Tog mig helt til roden og lod mig kneppe hende mund. Helt i bund og hårdt, så spyttede løb. Alt imens hun tiggende sagde "please knep mig daddy". Satte hende på min sofa med benene spredt og slikkede og fingerkneppede hende til hun kom hårdt og sprøjtede ud over min pik. Gik igen på knæ og slikkede hendes safter af mig. Jeg trak hende mod soveværelset men vi nåede kun til gangen hvor jeg pressede hende op af væggen og kneppede hende hård. Jeg var så tændt at jeg kom indenfor 10 minutter. Stram, ekstremt våd, helt glat og velduftende. Efterfølgende lagde vi os ind på sofaen igen hvor vi begyndte at røre ved hinanden og hun tog igen min pik i munden, men jeg spillede den og hun legede med sig selv indtil hun kom  og rystede over hele kroppen. Hun tiggede mig igen om at få daddys sperm. Dække hendes ansigt. Det endte med at jeg igen sprøjtede, denne gang ud over hendes smukke ansigt. Øjne, næse, kinder og mund. Hun slikkede det i sig og tog resten af spermen fra ansigtet med hendes hånd og kørte det rundt i hovedet. Slikkede det af hendes fingre. 

En af de bedste oplevelser jeg har haft med en SB. 

Nogle andre som var til alt, som jeg virkelig kan anbefale er: 

mulatbabe

kattepige - den famøse gina

sugarbarbie

Jeg er dog ikke længere på sugardaters, men vender nok snart tilbage. Synes det er et helt fantastisk sted og det er dejligt at begge parter kan se hinanden inden og have en dialog, så det ikke bare ender som maskinesex :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
savage skrev, for 1 time siden:

Jeg har mødt hende en gang og det var helt fantastisk. Vi delte en flaske vin, snakke og flirtede. Det var sommer og hun var iført en kort sort kjole med løse stropper. Pludselig satte hun sig hen over mig og vi kyssede intenst og grådigt. Hun gik på knæ og lod stropperne falde så hendes smukke faste bryster var blottede. Tog mig helt til roden og lod mig kneppe hende mund. Helt i bund og hårdt, så spyttede løb. Alt imens hun tiggende sagde "please knep mig daddy". Satte hende på min sofa med benene spredt og slikkede og fingerkneppede hende til hun kom hårdt og sprøjtede ud over min pik. Gik igen på knæ og slikkede hendes safter af mig. Jeg trak hende mod soveværelset men vi nåede kun til gangen hvor jeg pressede hende op af væggen og kneppede hende hård. Jeg var så tændt at jeg kom indenfor 10 minutter. Stram, ekstremt våd, helt glat og velduftende. Efterfølgende lagde vi os ind på sofaen igen hvor vi begyndte at røre ved hinanden og hun tog igen min pik i munden, men jeg spillede den og hun legede med sig selv indtil hun kom  og rystede over hele kroppen. Hun tiggede mig igen om at få daddys sperm. Dække hendes ansigt. Det endte med at jeg igen sprøjtede, denne gang ud over hendes smukke ansigt. Øjne, næse, kinder og mund. Hun slikkede det i sig og tog resten af spermen fra ansigtet med hendes hånd og kørte det rundt i hovedet. Slikkede det af hendes fingre. 

En af de bedste oplevelser jeg har haft med en SB. 

Nogle andre som var til alt, som jeg virkelig kan anbefale er: 

mulatbabe

kattepige - den famøse gina

sugarbarbie

Jeg er dog ikke længere på sugardaters, men vender nok snart tilbage. Synes det er et helt fantastisk sted og det er dejligt at begge parter kan se hinanden inden og have en dialog, så det ikke bare ender som maskinesex :)

In your dreams. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

misforståelse der.  men i sidste ende er det jo same same om slettet eller inaktiv . så må vi jo finde nogle andre sb'er der er mere spændende . og dem er der mange af 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun sige at hun er et fantastik knald og med på meget og ja hun elsker sperm :-)

Men hun har desværre et seriøst misbrug. Har konfronteret det med hende . håber hun væk fordi hun for hjælp 

EPO

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MrHot skrev, den 8/11/2018 at 12:49:

i totally agree

Hvad er ideen med at negligere det jeg skriver? Er en gammel bruger herinde og ville ikke få noget ud af at lyve om et møde .

Del dette indlæg


Link til indlæg
savage skrev, den 8/11/2018 at 10:14:

Jeg har mødt hende en gang og det var helt fantastisk. Vi delte en flaske vin, snakke og flirtede. Det var sommer og hun var iført en kort sort kjole med løse stropper. Pludselig satte hun sig hen over mig og vi kyssede intenst og grådigt. Hun gik på knæ og lod stropperne falde så hendes smukke faste bryster var blottede. Tog mig helt til roden og lod mig kneppe hende mund. Helt i bund og hårdt, så spyttede løb. Alt imens hun tiggende sagde "please knep mig daddy". Satte hende på min sofa med benene spredt og slikkede og fingerkneppede hende til hun kom hårdt og sprøjtede ud over min pik. Gik igen på knæ og slikkede hendes safter af mig. Jeg trak hende mod soveværelset men vi nåede kun til gangen hvor jeg pressede hende op af væggen og kneppede hende hård. Jeg var så tændt at jeg kom indenfor 10 minutter. Stram, ekstremt våd, helt glat og velduftende. Efterfølgende lagde vi os ind på sofaen igen hvor vi begyndte at røre ved hinanden og hun tog igen min pik i munden, men jeg spillede den og hun legede med sig selv indtil hun kom  og rystede over hele kroppen. Hun tiggede mig igen om at få daddys sperm. Dække hendes ansigt. Det endte med at jeg igen sprøjtede, denne gang ud over hendes smukke ansigt. Øjne, næse, kinder og mund. Hun slikkede det i sig og tog resten af spermen fra ansigtet med hendes hånd og kørte det rundt i hovedet. Slikkede det af hendes fingre. 

En af de bedste oplevelser jeg har haft med en SB. 

Nogle andre som var til alt, som jeg virkelig kan anbefale er: 

mulatbabe

kattepige - den famøse gina

sugarbarbie

Jeg er dog ikke længere på sugardaters, men vender nok snart tilbage. Synes det er et helt fantastisk sted og det er dejligt at begge parter kan se hinanden inden og have en dialog, så det ikke bare ender som maskinesex :)

Fantastisk at se at De grå sider fra Rapport er vendt tilbage ;-)  Egentligt er det også vildt at du kan sperme så meget så det både kunne dække næse, Øjne,kinder og mund. ( efter du allerede har gjort de 2 gange før den sidste 3 tur. Der må have været vildt vildt meget første gang skulle man tro ;-) )Har du nogensinde hørt om Baron Von Munchhausen ?

Redigeret af youngatheart

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er præcis sådanne kommentarer der gør at jeg ikke goder skrive anmeldelser. Jeg skriver det der skete, og længere er den ikke. 

Slriver desuden kun at jeg kom to gange.

 

 

men fint, hvis dette forum er blevet til et sted med mistro i stedet for at man rent

faktisl kan dele sine oplevelser, så bliver det den sidste fra mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...