Hop til indhold

Recommended Posts

Det kommer jo an på, hvad du er ude efter. 

Er det kun massage, vil jeg sige, at Sawasdee Thaimassage i Havnegade er en sikker vinder.

Skal du have lidt mere med, kunne Asian Bodycare være et bud, du kan dog ikke få FP (så vidt jeg ved) http://www.asianbodycare.dk/findos.html

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Permedfler skrev, for 8 timer siden:

Det kommer jo an på, hvad du er ude efter. 

Er det kun massage, vil jeg sige, at Sawasdee Thaimassage i Havnegade er en sikker vinder.

Skal du have lidt mere med, kunne Asian Bodycare være et bud, du kan dog ikke få FP (så vidt jeg ved) http://www.asianbodycare.dk/findos.html

Hvis god massage er vigtigt, og du kan klare dig uden den fulde pakke, kan jeg anbefale både Wan på Nørrebrogade (kun HJ), og Moon i Tarp (HJ, BJ, BtB). Rigtig god massage begge steder - ikke mindst hvis du tilkendegiver fra starten af, at kvaliteten af massagen betyder noget.

Er massagen blot noget du vil have som forspil til det frække,eller kan springes over, kan jeg anbefale hende her nede ved havnen i Esbjerg (hele pakken).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Bigtim skrev, for 2 timer siden:

Tak tak.. jeg tror jeg ender i Havnegade.. til en fuld pakke.. tak for hjælpen

Lad os lige høre hvad du oplevede, når du har været der...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Hmmm..., svært at komme med en 'procedure' .

Det handler om de lidt mere subtile hints: Vis at du nyder massagen, og gør det tydeligt, at du kan lide at de kommer tæt på de erogene zoner,.

Nnår de spørger til HJ (det gør de næsten altid), så spørg høfligt om det ikke kunne være muligt at få et BJ. Ikke alle piger ved Moon give mere end HJ, så vær forberedt på at de evt. tilbyder at der kommer en anden pige ind og tager over.

Prisen er ikke fast, så det vil jeg ikke kloge mig over. Jeg giver såmænd mere end de kræver hvis oplevelsen er god. Det handler om at investere i at få en endnu bedre oplevelse næste gang :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Thai style skrev, for 19 timer siden:

Har du været forbi i Havnegade? Hvordan var massage og...?

Hvis det er mig du spørger, så er svaret nej - ikke endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
Professoren skrev, den ‎04‎-‎11‎-‎2018 at 20:06:

Hmmm..., svært at komme med en 'procedure' .

Det handler om de lidt mere subtile hints: Vis at du nyder massagen, og gør det tydeligt, at du kan lide at de kommer tæt på de erogene zoner,.

Nnår de spørger til HJ (det gør de næsten altid), så spørg høfligt om det ikke kunne være muligt at få et BJ. Ikke alle piger ved Moon give mere end HJ, så vær forberedt på at de evt. tilbyder at der kommer en anden pige ind og tager over.

Prisen er ikke fast, så det vil jeg ikke kloge mig over. Jeg giver såmænd mere end de kræver hvis oplevelsen er god. Det handler om at investere i at få en endnu bedre oplevelse næste gang :P

 

Har tidligere kommet en hel del i Tarp hos Moon, og har fulgt de "faste" piger gennem årene.

Når man læser dit indlæg professor, kan man godt forstå at disse piger har så pokkers svært ved at blive i relationer til gode mænd, som virkelig har noget at tilbyde.

De her kære thaipiger gør virkelig alt (næsten) for at tjene nogle kr. - og det er godt nok ikke mange mænd som stiller op til det på sigt.

Penge betyder næsten alt, meget mere end et godt stabilt liv. Så store forskelle der er i vores kulturer.

Men der er nok også mange penge i at "gå hele vejen" : )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genboen skrev, for 1 time siden:

De her kære thaipiger gør virkelig alt (næsten) for at tjene nogle kr. - og det er godt nok ikke mange mænd som stiller op til det på sigt

Hmm. Det kræver vist en nærmere uddybning . Var selv merget tilfreds kunde i mange år men afstanden blev for stor :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
powerpoint skrev, for 48 minutter siden:

Hmm. Det kræver vist en nærmere uddybning . Var selv merget tilfreds kunde i mange år men afstanden blev for stor :)

Hej Powerpoint,

Det er vist mig der er utydelig, jeg skriver om private relationer - dvs. forhold, samliv.

Jeg skriver ikke om deres ydelser i rummene, og måden de servicerer kunder på.

Beklager

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Jesper larsen skrev, for 2 timer siden:

Hvor meget koster en tur i moon tarp ved fuld pakke?

 

Jesper larsen skrev, for 2 timer siden:

Tænker på at kneppe

Det får du ikke hos Moon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper larsen skrev, for 9 timer siden:

Tænker på at kneppe

Hvis du tænker på at kneppe, så skal du jo bare vælge en af de 3-4 stykker der hver dag  tilbyder dette på annoncelight under Esbjerg.  Det lyder da til at de er til det hele, og mener også at have læst gode anmeldelser på et par stykker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...