Hop til indhold
dinp1979

Emma Aalborg

Recommended Posts

Og lige en sidste beretning fra et besøg i efteråret ved svenske Emma, der var i Aalborg en kort periode. Desværre er der ikke noget link, men skulle hun dukke op igen, skal jeg nok få det smidt ind.

Det var en sen aften, hvor jeg var lidt trængende. En af mine foretrukne havde desværre ikke tid og jeg fandt så Emma på AL og tænkte det måtte prøves. Hun var ikke altid så hurtig til at svare, måske fordi det var sent, måske så meget andet, men det lykkedes at få en aftale og fik adresse og så afsted. Hun åbnede efter jeg havde ventet lidt udenfor. Billederne passede meget fint, måske med en lille push-up på billederne men på ingen måde falsk markedsføring. Hun virkede lidt træt og overvejede om hun måske var fuld eller andet, men jeg har været det sted en del gange og har aldrig mødt nogle der, som var fulde eller påvirkede af andre ting.

Fik aftalt og ordnet de kedelige ting. Fik tilbudt et bad og efter badet så ind på værelset. Startede med lidt våde kys. Ikke så meget indlevelse måske, men godt. Ned og lege lidt. kæle lidt for de dejlige strittende bryster og længere ned og lade tungen lege. Efter at have spurgt gled der også et par fingre indenfor i varmen og der var dejlig vådt. Efter en god slikketur til hende gik hun igang med at sutte. Ganske dejligt og med massere af øjenkontakt. Da jeg var rimelig klar kom gummiet på og så op og ride. Virkelig dejligt at mærke hende glide ned over. Ikke så meget plads. Mens hun red gik døren op af sig selv, så hvis andre er gået forbi inden vi opdagede det har dit kunnet nyde udsigten af hende ride mig :). Vi opdagede døren, da jeg vendte hende om i en missionær og fik taget hende godt med god øjenkontakt inden hun kom om på alle fire og fik en god omgang i doggy. Alt i alt meget godt.

Efter vi var færdige endte vi med at ligge og snakke på sengen om livet, hendes arbejde og oplevelser og andre ting. Mest hende der snakkede. Virkede som om hun måske trængte til at snakke, måske fordi det var et nyt sted. Hun var sød, charmerende og indlevende og fik en del sjove historier. Jeg betalte for en halv time, men tror der gik lidt over en time før jeg var ude af døren igen. Men i hvert fald den sidste halve var bare snakken.

Dejligt der var tid til det. Alt i alt en god oplevelse. Kommer hun tilbage kunne jeg sagtens finde på en gentagelse for at se om der måske er lidt mere indlevelse og tænding hvis der er tidligere på dagen og ingen af os er for trætte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...