Hop til indhold
olemadsen

Viktoria Flensburg

Recommended Posts

Det er ikke så tit man kan sige at man løb ind i en WOUAUW effekt når man taler købepiger. :shock:

Heldigvis skete det for mig i dag, jeg besøgte Viktoria på Apenraderstrasse 9.

http://sexnord.net/profiles/view/6365/F ... g/Victoria

Jeg ringede til Viktoria 10 min før jeg ankom til adressen, og jo hun var sørme ledig, og til mit held svarede hun på engelsk, juhu det er jeg bedre til end tysk, så allerede der var jeg glad, og hun lød meget sød i telefonen. :P

Vel ankommet blev jeg også positivt overrasket over at se at pigen på billederne matchede 100% pigen jeg mødte, billederne er så friske at de sko hun har på da billederne blev taget var dem hun modtog mig i.

Jeg vaskede mig inden vi gik igang, med den time vi blev enige om til 150 euro, med fransk uden samt kys.

Viktoria vendte også badeværelset, og så gik vi igang, en flot slank pige og vi startede med stående at lære hinanden meget bedre at kende, tungekyssende og gramsende på hinanden uden på tøjet, Viktoria havde en meget flot sort kjole på, som jeg hjalp hende med at tage af. Dejligt at man starter med noget til fantasien.

Viktoria har et par meget smukke og velhægende bryster, og med nogle store brystvorter der blev stive med det samme at man begyndte at sutte og kysse dem. Jeg komplimenterede hendes smukke bryster, og hun smilte og sagde at hun godt kunne se på mine øjne at jeg kunne lide hvad jeg så. Skønt med en kvinde der også var opmærksom på min reaktion.

Vi fortsatte mod sengen, med at kæle nusse og kysse hinanden, og sørme om ikke Viktoria havde åbne øjne, mens vi kyssede, hun var ultra opmærksom. Herefter faldt kjolen helt og vi faldt om på sengen mens vi krammede hinanden.

Viktorias lille krop var skøn også hende lille intimbarberede mis var skøn, så vi fortsatte i en 69 er og hun smagte dejligt, Viktorias franske var formidabelt, hun modtog også mit franske fint man kunne mærke at hun nød det, men pludseligt var det tøt på at gå galt, det franske blev lidt for godt, så jeg fik stoppet Viktoria og greb pikken ved roden så jeg ikke skulle komme for tidligt. Lille pause, hvor vi nussede igen.

Efter lidt fransk blev gummiet monteret og vi fortsatte i missionæren, enhver stilling med Viktoria tror jeg ville være skøn, men efter hun havde taget sko og strømper af, var hendes smukke ben og fødder oppe på mine skuldre og vi fortsatte til jeg kom i hende, igen var det tydeligt at hun ikke var upåvirket af situationen.

Herefter en lille pause, og vi fik lidt small talk, fandt ud af at hun boede i Spanien, men var polak.

Der var stadigt tid til at nå udløsning nr 2, lidt fransk og lidt håndarbejde fra Viktoria gjorde underværker, jeg afsluttede selv, med en kyssende opmærksom Viktoria ved min side.

Bedømmelse.

Stedet, ok lejlighed der er ren

Pigen, fantastisk, gentagelses faktor er 200%, hun taler om at hun kommer tilbage i Oktober, jeg har bestilt tid. :D

Sexen intet at klage over, kun at 1 time flyver afsted

Oprigtighed i top ægte billeder, top service, alder jo ok men der er nok lige lidt moms der mangler.

Kan Viktoria anbefales, så absolut, hvis man er til et lille nips, og i MILF aldersgruppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...