Hop til indhold
love64$

Jyske Mathilde i Skanderborg

Recommended Posts

Fik for lidt tid siden besøgt Jyske Mathilde, dog ikke lige haft til at skrive om denne oplevelse. 

I døren møder jeg en meget sød og super smilende pige, der rigtig godt kan li og kysse. Hun har faktisk nogle rigtig dejlige læber. 

Nå men vi får afregnet og tager en hurtig skyller. Kommer ind i hygge rummet og kan se, hun har en stor rund seng. Det squ ikke tit man ser sådan en. 

Nu vil jeg ikke skrive en masse om selve vores gymastik på lagnet. Men kan sige så meget at hun uden tvivl giver GFE til UG 

Stedet 10/10 helt ny lejlighed pæn og ren. 

Pigen 10/10 Fik helt bestemt det jeg søgte. 

Vil nu sige hun burde seriøst få taget nogle andre billeder.  Da de billeder hun har på bestemt ikke viser hvor flot en pige hun faktisk er. 

Og så lige et link til de nysgerrig

http://www.sexpiger.dk/6138

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er til superfransk, ved dog ikke med mega. Hun giver et dejlig bj

hun har silicone, som hun skriver i sin profil en fyldig mølle, hun har lidt på sidebenene. Så hvis man er til det er det frækt. 

hun er ikke en lille nips. 

Vil sige hun er en dejlig pige har besøgt hende et par gange og har haft nogle gode oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...