krillss 82 Skrevet 2. November, 2018 Halløj brødre Så det vidst min tur til at komme med en andmeldelse. Jeg er stor fan af sitet og synes det er SÅ fedt vi kan hjælpe hinanden på vej til den bedste oplevelse. Og ikke kun sortere i alt det fake og skidt og kanel der er derude! Nå nok om min begejstring jeg valgte at tage turen til Vejle idag efter jeg havde læst en andmeldelse igår på jessy. Jeg ringer og bestiller tid, hun spørger om 2 piger og sender iøvrigt billeder af dem begge 2. Det er jo fredag og jeg kan li hvad jeg ser, så jeg springer ud i det. Jeg ankommer til stedet og ser de 2 utroligt pæne piger, bliver helt glad. Så snakker jeg med Mutter, hun fortæller mig så at 2 piger er 2 piger en halv time med massage hj bj og hvis man skal kneppe så går den ene ud og man får en halv time alene med den man vælger. Der må det siges jeg bliver lidt skuffet. Nå jeg prøver det 50/50 der.. det var fint nok med 2 søde piger der giver massage, men så var det heller ikke mere, ingen frække berøringer eller lign. Efter den halve time går den ene ud.. jeg har valgt jessy, hun er i mine øjne den flotteste thai jeg har været med! Den krop er som hevet ud af et bikini magasin, og så hun oveni også skide sød og god til frække blikke. Ingen bj da jeg ikke kunne vente med at bruge den krop, så det må folk selv finde ud af.. hun ridder godt og ser fantastisk ud i missionæren hvor man står på gulvet (thai massage brikse er som skabt til det, og er en af mine personlige favoritter) Fin oplevelse, ikke toppen af poppen. Og med jessy kan vi virkelig snakke om en man har lyst til at tage med hjem. Jeg kommer igen, og det bliver 1 time kun med hende. Det blev langt! Håber i kan bruge det til lidt!, føler jeg har udnyttet alle jeres gode indlæg uden at gi noget igen;) https://annoncelight.dk/showad/239904 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 191 Skrevet 2. November, 2018 Det klassiske spørgsmål. Hvad må man give for sådan en tur? Har selv overvejet at kigge forbi dem :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krillss 82 Skrevet 2. November, 2018 NysgerrigePeter skrev, for 2 timer siden: Det klassiske spørgsmål. Hvad må man give for sådan en tur? Har selv overvejet at kigge forbi dem Jeg troede der var lidt mere aktion med de 2, så jeg gav faktisk 2k. Men jeg vil råde dig til at tage 1 til de 1200. Der ikk meget value for de sidste 800 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 3. November, 2018 krillss skrev, for 10 timer siden: Jeg troede der var lidt mere aktion med de 2, så jeg gav faktisk 2k. Men jeg vil råde dig til at tage 1 til de 1200. Der ikk meget value for de sidste 800 Jeg har tilsvarende erfaringer fra flere thai-klinikker, der reklamerer med 2 piger sammen. Dog med en enkelt undtagelse, hvor jeg kom over en længere periode mere eller mindre fast, og efterhånden blev et kendt ansigt for pigerne der var der (og her taler vi ikke om piger der var der i kortere perioder, men om piger der arbejdede fast på stedet). Klinikken eksisterer desværre ikke længere, men der fik jeg, efter at jeg flere gange i spøgefulde vendinger havde luftet muligheden, et par gange to piger med til det hele til 2 x prisen for én. Min konklusion var (og er) at det kræver mere end almindelig god kemi (tillid?) og tålmodighed før de åbner rigtig op for 'sluserne' overfor hinanden. I øvrigt gælder det i høj grad også andre udenlandske piger, hvor det (med få, men markante undtagelser) reelt handler om at skabe tilstrækkelig urealistiske forventninger til at vi som kunder lægger mindst 50% oveni prisen for én, for derefter at få 50% af kvaliteten fra hver af pigerne. De rigtig gode (og ind i mellem grænseoverskridende) trekantoplevelser jeg har haft, har været med voksne danske piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 6. November, 2018 krillss skrev, den 2/11/2018 at 21:43: 1200. Undrer mig over at du slap med 1200 - jeg har spurgt om hvad jeg skal tage med, og fik at vide at jeg skulle give 1300. Inflationen løber stærkt i Thai-branchen. Da jeg sidst var i Vejle for ca 6 mdr siden gav jeg 1000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 325 Skrevet 21. November, 2018 stein skrev, den 6/11/2018 at 17:46: Undrer mig over at du slap med 1200 - jeg har spurgt om hvad jeg skal tage med, og fik at vide at jeg skulle give 1300. Inflationen løber stærkt i Thai-branchen. Da jeg sidst var i Vejle for ca 6 mdr siden gav jeg 1000 Forstår dig godt. Går den med 1200 så går den vel også med 1300. Så længe vi bare følger med så bestemmer de prisen. Prøv Flensburg 100 euro altså kr 750 for 45 min. Så er der til 2 gange. Og så kan du også få handlet billigt ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg