Hop til indhold
snoopy

Begynder-venlige piger?

Recommended Posts

Hejsa,

Ville høre om der var nogen der kan anbefale nogen begynder-venlige piger? Jeg er selv i 30'erne, men er stadig super-nervøs når det kommer til kontakt med piger, og har efterhånden været i cølibat alt for længe, og det skal der gøres noget ved! :) Det må meget gerne være en pige der kan køre showet lidt og er god til smalltalking, da det helst ikke skulle blive en alt for pinlig affære :P dog helst ikke alt for rocker-agtig(er ikke så meget til piercing, gigantiske tatoos og den slags). Gerne blond og et eller andet sted i 20'erne

Nogen gode tips? (altså udover Nikita, som jeg kan se er meget populær :)

rettelse: I København eller tæt på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

Ville høre om der var nogen der kan anbefale nogen begynder-venlige piger? Jeg er selv i 30'erne, men er stadig super-nervøs når det kommer til kontakt med piger, og har efterhånden været i cølibat alt for længe, og det skal der gøres noget ved! :) Det må meget gerne være en pige der kan køre showet lidt og er god til smalltalking, da det helst ikke skulle blive en alt for pinlig affære :P dog helst ikke alt for rocker-agtig(er ikke så meget til piercing, gigantiske tatoos og den slags). Gerne blond og et eller andet sted i 20'erne

Nogen gode tips? (altså udover Nikita, som jeg kan se er meget populær :)

rettelse: I København eller tæt på

Et bud kunne være http://www.frk-frida.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Snoopy

Jeg kender et par tøser, som ville falde i din smag ud fra dine ønsker, og med tanke på, at du er grøn ud i dette frække univers. :)

Sofie og Nikoline

De er begge smukke, søde piger i 20'erne, blondiner, de kan begge findes i Søborg, og der er absolut intet rocker-agtigt over nogen af dem.;)

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.Snoppy

Jeg har selv besøgt nicoline et par gange og hun er en super sød pige og merget kærlig så min anbefaling ville være nicoline

Men prøv også At overvej nikita darling :lol:

Vh bager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej nuhok, Nikita og bager,

Mange tak for de gode bud! Ja de er bestemt alle i min smag :) Så nu må jeg jo bare tage mig sammen og få taget afsted en dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.Snoppy

Jeg har selv besøgt nicoline et par gange og hun er en super sød pige og merget kærlig så min anbefaling ville være nicoline

Men prøv også At overvej nikita darling :lol:

Vh bager

Helt enig Nikoline er super sød pige at være sammen med, har også været de et par gange.

Har dog ikke været hos nikita darling, men det skal nok nåes inden længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Snoopy!

Se du bare at komme afsted.. :)

Vil bare lige minde dig om at lækkermåsen Nikita Darling er skabt af

noget meget vanedannende materiale.. :D Læs sidespringerens fremragende

anmeldelse andensteds på sitet..

Sexy Club i Søborg er et ganske godt sted at få sin debut... ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Snoopy:

Sofie kysser ikke desværre, men bortset fra det, er hun en pragtfuld pige at besøge. Hun er bare så sød så sød. :)

Nicoline kender jeg ikke, men hendes billeder og beskrivelse gør, at hun må besøges snarest. :)

Og så er der lige Nikita Darling, som er så ydmyg, at hun ikke foreslår sig selv. Lad dig ikke narre af det, hun er en sand perle, som jeg har frekventeret adskillige gange. :D

Så Snoopy, hvad dælen nøler du for. Kom afsted. :P

Dit største problem er, at vælge mellem de 3 dejlige piger, men for fa'en tag dem alle 3, det vil du ikke fortryde. :D

Med venlig hilsen

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...