Hop til indhold

Recommended Posts

Har nu besøgt Amy nogle gange  privat  - og det bliver bedre og bedre man skulle ikke tro det muligt  men det er det  for mig 

lækre kys  og dem er der mange af 

  har haft en dejlig tur i badet med  Amy  det var ganske frækt  - hun gned sig frem og til bage på den stiv  og brugte sæbben som glide middel - ikke for di jeg tro det var nødvendigt 

men sæbe skummet var en del af legen 

 bagefter ind i sengen med mere kys og slik til Amy og mig jeg kunne lide det  og Amy kunne også  kunne man se 

finder man melodien er det som at spille på det finteste  instrument  at kærtegne Amy og høre hun spinder  

 og så finalen 

og bagefter total afslapning med mere kys og nus 

 

 det bliver bare ikke bedre 

https://annoncelight.dk/showad/254508

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg drømmer stadig om at hun tager et smurt til Jylland - hun er en af de piger jeg mest misunder jeg i København. 

Tak for anmeldelsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansensød skrev, for 9 timer siden:

Har nu besøgt Amy nogle gange  privat  - og det bliver bedre og bedre man skulle ikke tro det muligt  men det er det  for mig 

lækre kys  og dem er der mange af 

  har haft en dejlig tur i badet med  Amy  det var ganske frækt  - hun gned sig frem og til bage på den stiv  og brugte sæbben som glide middel - ikke for di jeg tro det var nødvendigt 

men sæbe skummet var en del af legen 

 bagefter ind i sengen med mere kys og slik til Amy og mig jeg kunne lide det  og Amy kunne også  kunne man se 

finder man melodien er det som at spille på det finteste  instrument  at kærtegne Amy og høre hun spinder  

 og så finalen 

og bagefter total afslapning med mere kys og nus 

 

 det bliver bare ikke bedre 

https://annoncelight.dk/showad/254508

Åh skat det var så hygligt idag 

1000 tak for du synes det om mig<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes billeder ser pæne ud, har altid tændt på tanken om forbudt sex med en arabisk tørklædepige, men desværre tager hun kun imod skandinaviske gentlemen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amy ser skøn ud. Hendes krop er slik jeg tender på med en nydelig farve og dejlige, ikke alt for store bryster. Dessværre så har mine turer til Køben ikke matchet med hendes vaktplan.. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, for 59 minutter siden:

Amy ser skøn ud. Hendes krop er slik jeg tender på med en nydelig farve og dejlige, ikke alt for store bryster. Dessværre så har mine turer til Køben ikke matchet med hendes vaktplan.. :(

Tak søde Jeg kan måske også mødes på hotel hvis gæsten har mødt mig mange gang 

men det gør jeg ikke normalt:)

Redigeret af Amy hot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amy hot skrev, 1 time siden:

Tak søde Jeg kan måske også mødes på hotel hvis gæsten har mødt mig mange gang 

men det gør jeg ikke normalt:)

Tak, Amy. Desværre er det en første gang hos dig. Forsøger at finde en mulighed på dine faste steder. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Man skal nærmest tro, at hun har tænk sig at glemme alt om uddannelse og gøre karriere indenfor prostitutionbranchen med den ihærdighed hun gør sig. Når man anmelder hende her på EG, så går der ikke mere end en time og så har hun allerede takket med nogle par linjer og selvom at hun kun har skrevet nogle par linjer, så indeholder den korte tekst 150 stave- og formuleringsfejl. Det virker som om, at når hun ikke har sex, så sidder hun her på EG og venter på en anmeldelse. Jeg tror altså hun vil få meget mere ud af at gå i skole. Der kan hun idet mindste få lært at stave.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 2 timer siden:

Man skal nærmest tro, at hun har tænk sig at glemme alt om uddannelse og gøre karriere indenfor prostitutionbranchen med den ihærdighed hun gør sig. Når man anmelder hende her på EG, så går der ikke mere end en time og så har hun allerede takket med nogle par linjer og selvom at hun kun har skrevet nogle par linjer, så indeholder den korte tekst 150 stave- og formuleringsfejl. Det virker som om, at når hun ikke har sex, så sidder hun her på EG og venter på en anmeldelse. Jeg tror altså hun vil få meget mere ud af at gå i skole. Der kan hun idet mindste få lært at stave.  

Man kan også være ordblind, eller have ferie, sabbatår eller noget helt tredje for ikke at gå i skole eller stave dårligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 2 timer siden:

Man skal nærmest tro, at hun har tænk sig at glemme alt om uddannelse og gøre karriere indenfor prostitutionbranchen med den ihærdighed hun gør sig. Når man anmelder hende her på EG, så går der ikke mere end en time og så har hun allerede takket med nogle par linjer og selvom at hun kun har skrevet nogle par linjer, så indeholder den korte tekst 150 stave- og formuleringsfejl. Det virker som om, at når hun ikke har sex, så sidder hun her på EG og venter på en anmeldelse. Jeg tror altså hun vil få meget mere ud af at gå i skole. Der kan hun idet mindste få lært at stave.  

Du skraber bunden her. Du kender ikke Amy og hendes situation. Alligevel kommer du med sådan en gang nedladende BS. Er der noget galt i at gøre karriere som prostitueret? Ved du at hun ikke går i skole? Hvad får du ud af at skrive som du gør?

 

Kender du udtrykket: "Man skal ikke kaste med sten, hvis man selv bor i et glashus?" Du har jo selv lavet et hav af fejl i dine 4 nogle par linier.:D Man skulle nærmest tro, at du ikke har tænkt dig om. Når man kritiserer andre for deres stavning, bør man i det mindste læse sin egen tekst igennem, før man poster den.:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 4 timer siden:

Man skal nærmest tro, at hun har tænk sig at glemme alt om uddannelse og gøre karriere indenfor prostitutionbranchen med den ihærdighed hun gør sig. Når man anmelder hende her på EG, så går der ikke mere end en time og så har hun allerede takket med nogle par linjer og selvom at hun kun har skrevet nogle par linjer, så indeholder den korte tekst 150 stave- og formuleringsfejl. Det virker som om, at når hun ikke har sex, så sidder hun her på EG og venter på en anmeldelse. Jeg tror altså hun vil få meget mere ud af at gå i skole. Der kan hun idet mindste få lært at stave.  

Man SKULLE tro...  ET par linjer... Meget dårligt sprog! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 9 timer siden:

Man skal nærmest tro, at hun har tænk sig at glemme alt om uddannelse og gøre karriere indenfor prostitutionbranchen med den ihærdighed hun gør sig. Når man anmelder hende her på EG, så går der ikke mere end en time og så har hun allerede takket med nogle par linjer og selvom at hun kun har skrevet nogle par linjer, så indeholder den korte tekst 150 stave- og formuleringsfejl. Det virker som om, at når hun ikke har sex, så sidder hun her på EG og venter på en anmeldelse. Jeg tror altså hun vil få meget mere ud af at gå i skole. Der kan hun idet mindste få lært at stave.  

Kender du til begrebet "projektion" indenfor psykologien? At dømme ud fra dit indlæg, så er det vist dig, der har brug for noget mere skolegang. Både almindelig skole og livets skole.

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 14 timer siden:

Man skal nærmest tro, at hun har tænk sig at glemme alt om uddannelse og gøre karriere indenfor prostitutionbranchen med den ihærdighed hun gør sig. Når man anmelder hende her på EG, så går der ikke mere end en time og så har hun allerede takket med nogle par linjer og selvom at hun kun har skrevet nogle par linjer, så indeholder den korte tekst 150 stave- og formuleringsfejl. Det virker som om, at når hun ikke har sex, så sidder hun her på EG og venter på en anmeldelse. Jeg tror altså hun vil få meget mere ud af at gå i skole. Der kan hun idet mindste få lært at stave.  

Ja magen til nedladende og upassende kommentar skal man lede længe efter.

At Amy svarer på anmeldelserne gør at jeg synes hun virker meget indlevende og empatisk. Hvis noget giver det mig en endnu større lyst til at besøge hende! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er så nemt at hænge andre ud og fjerne fokus fra tråden 

Hvilken ret har liderlig dreng til at lege skole lære 

Nu har jeg levet et langt liv som orblind 

Gud hvir jeg hader når nigen tro de er kloger på alt fordi di måske staver bedre end mig 

Hvis man kommer til et fremede land 

Ig skal lære sproget må man kaste sig ud i det som Amy gør så flot 

Hun taler et dansk uden aksan forkert stavet men så er der lidt til luderlig dreng 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 2 timer siden:

@liderligdreng kan ikke deltage mere i denne tråd, da han ikke holder sig til at kommentere anmeldelsen men i stedet afsporer, og angribe andre for deres sproglige færdigheder gider vi heller ikke at se 

 lad os gå tilbage til anmeldelsen

Tak:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg aldrig besøgt Amy,  men bedømt ud fra de mange anmeldelser,  så behersker hun både dansk og fransk til et 12-tal.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, den 4/11/2018 at 17:56:

Nu har jeg aldrig besøgt Amy,  men bedømt ud fra de mange anmeldelser,  så behersker hun både dansk og fransk til et 12-tal.:rolleyes:

Det har du ret i Amy behersker det helle til et 13 tal 

Hun er så nær ærende og indlevende 

Har aldrig oplevet det fær med en gp

Så du kan roligt kontakte amy 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...