Hop til indhold
dinp1979

Mia Aalborg

Recommended Posts

Havde fornøjelsen af at besøge Mia i Aalborg i foråret efter at have læst et par anmeldelser, så her kommer min oplevelse af hende.

Langt hen af vejen er jeg enig med de positive anmeldelser jeg har læst om hende. Hun er sød, åben og fræk. Billederne ser ud til at passe ret godt og hun er super fræk.

Så jeg skrev og lavede en aftale, fik adressen og skrev igen da jeg stod udenfor. Hun åbnede døren og vi gav hinanden et knus. Gik op og fik ordnet de kedelige ting, der skal ordnes. Fik tilbudt et bad og tog i mod det. Så alt godt. Efter badet var det på værelset og så i gang. Det var med kys, slikken og sutten til at starte med, for så stille og roligt at bevæge os over i en gang fræk sex med forskellige stillinger med en ridetur til hende, doggy for så at slutte i missionær, så jeg kan kigge hende i øjnene og nyde udsigten til de store flotte bryster. Så i forhold til hvad der skete og hvad jeg fik var det ganske godt

For mig er den umiddelbare kemi vigtig og med hende føltes det ikke som om den var der. Jeg havde ikke den umiddelbare tænding som jeg godt kan lide, så jeg havde en mere mekanisk oplevelse af det i sidste ende. Vil skynde mig at sige at jeg har en oplevelse af at det er meget forskelligt hvad man kan opleve. Og når jeg læser de andre anmeldelser af hende er jeg langt hen ad vejen enig. Jeg manglede bare lige det der sidste, som jeg på ingen måde vil give hende skylden for manglede.

Så thumps op til Mia. Hvis i vil prøve en fræk ung kvinde og have en GFE med hende så go for it. Hun kan helt sikkert levere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv besøgt Mia flere gange da hun er mega dejlig rent menneskeligt og måden hun er skruet sammen på. Jeg har selv skrevet flere positive vendinger her da det kun har været positivt. Jeg har dog efter sidste besøg besluttet at holde pause fra hende. For det er nemlig som trådstarter skriver lidt småt med indlevelsen. Hun er glad snakkesagelig og mega fræk når man tropper op. Men niveauet bliver så der - altså med for meget snak, lidt ligegyldigt grineri, pjat og hverdagsagtigt sådan at det erotiske spot og intimiteten faktisk går hen og udebliver.... Men ja - lækker er hun og naturlig skøn. 

Sidst blev det så yderligere træls da hun under hele agten kun havde øje for at man altså ikke måtte røre hendes nye tattoo.... Så mens man indlevede sig og slikkede løs - kom der pludselig klart og tydeligt "ohh dont touch my tattoo - hi hi" (så hverdagsagtigt og fladt som var det - ræk mig lige rødkål) ..... Meeeen alt det er jo kun min ydmyge mening :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
messier skrev, for 56 minutter siden:

Hvor retvisende er hendes billeder, i forhold til virkeligheden, og hvor i Aalborg er hun. (ca.)

Det er 100% hende på billederne — førhen var hun i Møllegade og senest jeg besøgte hende var det på Godsbanen i det nye ved Kennedy arkaden - men hun er lige kommet til aalborg nu og det er vel et af de to steder

Del dette indlæg


Link til indlæg
messier skrev, 1 time siden:

Hvor retvisende er hendes billeder, i forhold til virkeligheden, og hvor i Aalborg er hun. (ca.)

Enig. Meget retvisende billeder. Og hun er en fræk lille sag. Så helt sikkert værd at prøbe

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, den 11/5/2018 at 4:31 PM:

Have visited Mia several times since she is very nice, human and the way she is screwed together. I have written several positive terms here as it has only been positive. However, after the last visit, I decided to pause her. Because it is because the thread starts writing a little bit with the experience. She is happy talkative and very naughty when you clash. But the level will be there - that's too much talk, a little nonsense, laughing and everyday, so the erotic spot and intimacy actually goes away and goes away .... But yes, she's delicious and natural. 

At last, it became so bad, because she had only an eye for her so that she did not have to touch her new tattoo .... So while living and licking - suddenly suddenly "ohh dont touch my tattoo - hi hi "(as common and flat as it was - just make me red cabbage) ..... Meeeen all that's only my humble opinion :)

Dear Marcellino,If google translated corectly for me your review i can just say that I am sorry for the last experience that you had with me.In my defence my tattoo is new so i can not touch because hurts me a lot. Probably you have found me in a bad day,I can assure you that 99%of the time i am a woman who respects their clients and try to do my best to satisfy them.

I hope you will accept my apologies!

P.S. Thanks for your many reviews!

Best regards,

   Mia.

Del dette indlæg


Link til indlæg
messier skrev, den 11/5/2018 at 7:13 PM:

How true is her pictures, in relation to reality, and where in Aalborg is she? (About)

Dear Messier,I can assure you that the photos are recently made as about my location I stay in a nice legal apartment with private entrance in Møllegade. You can find me there until the end of the month.

Mia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...