Hop til indhold

Recommended Posts

Nå. Har luret herinde et stykke tid, så tid til en anmeldelse.

Har efterhånden en del gange besøgt Sweet Sophie i Aalborg. Og indtil videre nok en af de bedste GP'er jeg har besøgt. Hun virker altid glad, smilende og venlig.

For mig er kemien med pigen vigtig og der må jeg sige den for mig er god.

Alle gange vi har mødtes har det været med et smil, når hun åbner døren og efter første gang også altid et kys (nok fordi hun ved jeg gerne vil have det og betaler for den service). Kort snak om hvad der skal ske. Altid tilbud om bad før og efter. Efter badet, ind på værelset og kysse og lege pirre hinanden lidt. Nyder at stå og lege med hendes store tunge bryster mens vi kigger hinanden i øjnene i spejlet. Dette efterfølges ofte af at jeg slikker hende, hvilket hun altid lader til at nyde, og efterfølgende dejligt blowjob fra hende. Derfra over i diverse stillinger. Den foretrukne fra min side der er missionær, så jeg samtidig kan nyde udsigten til de dejlige bryster. Doggy er også en god favorit. Men vi har afprøvet lidt forskelligt for at nå frem til hvad vi bedst kan lide sammen.

Der har indtil videre ikke været snak om tid. Jeg betaler for en halv time og det tror jeg også vi overholder, men ikke noget pres på, kiggen på uret eller andet fra hendes side.

Så er man ude efter en god kæresteoplevelse, så er hun helt sikkert et godt bud

Del dette indlæg


Link til indlæg
dinp1979 skrev, for 2 timer siden:

Nå. Har luret herinde et stykke tid, så tid til en anmeldelse.

Har efterhånden en del gange besøgt Sweet Sophie i Aalborg. Og indtil videre nok en af de bedste GP'er jeg har besøgt. Hun virker altid glad, smilende og venlig.

For mig er kemien med pigen vigtig og der må jeg sige den for mig er god.

Alle gange vi har mødtes har det været med et smil, når hun åbner døren og efter første gang også altid et kys (nok fordi hun ved jeg gerne vil have det og betaler for den service). Kort snak om hvad der skal ske. Altid tilbud om bad før og efter. Efter badet, ind på værelset og kysse og lege pirre hinanden lidt. Nyder at stå og lege med hendes store tunge bryster mens vi kigger hinanden i øjnene i spejlet. Dette efterfølges ofte af at jeg slikker hende, hvilket hun altid lader til at nyde, og efterfølgende dejligt blowjob fra hende. Derfra over i diverse stillinger. Den foretrukne fra min side der er missionær, så jeg samtidig kan nyde udsigten til de dejlige bryster. Doggy er også en god favorit. Men vi har afprøvet lidt forskelligt for at nå frem til hvad vi bedst kan lide sammen.

Der har indtil videre ikke været snak om tid. Jeg betaler for en halv time og det tror jeg også vi overholder, men ikke noget pres på, kiggen på uret eller andet fra hendes side.

Så er man ude efter en god kæresteoplevelse, så er hun helt sikkert et godt bud

Lyder præcis som mig, man skulle tro du var en flue på vægen, hun er top dejlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 4 timer siden:

Lyder præcis som mig, man skulle tro du var en flue på vægen, hun er top dejlig. 

Du skulle bare vide ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sørensen65 skrev, for 1 time siden:

Ska da besøges!

er hun evt m på blowjob hvor hun ligger m hovedet bagover udfra sengekant? Evt deepthroat ?

hmm hvis ikk hvem er m på det i det sydlig dk!?

 

Hvis det er i Aalborg du mener, så bliver det et problem, der er sengegavl på :p 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 8 minutter siden:

Hvis det er i Aalborg du mener, så bliver det et problem, der er sengegavl på :p 

Er det en tremmeseng da? Eller fungerer på-ryggen-med-hovedet-udover-sengekant-stillingen ikke, hvis det er sidesengekanten? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dinp1979 skrev, den 2/11/2018 at 12:37:

. Har luret herinde et stykke tid, så tid til en anmeldelse.

Har efterhånden en del gange besøgt Sweet Sophie i Aalborg. Og indtil videre nok en af de bedste GP'er jeg har besøgt. Hun virker altid glad, smilende og venlig.

For mig er kemien med pigen vigtig og der må jeg sige den for mig er god.

Alle gange vi har mødtes har det været med et smil, når hun åbner døren og efter første gang også altid et kys (nok fordi hun ved jeg gerne vil have det og betaler for den service). Kort snak om hvad der skal ske. Altid tilbud om bad før og efter. Efter badet, ind på værelset og kysse og lege pirre hinanden lidt. Nyder at stå og lege med hendes store tunge bryster mens vi kigger hinanden i øjnene i spejlet. Dette efterfølges ofte af at jeg slikker hende, hvilket hun altid lader til at nyde, og efterfølgende dejligt blowjob fra hende. Derfra over i diverse stillinger. Den foretrukne fra min side der er missionær, så jeg samtidig kan nyde udsigten til de dejlige bryster. Doggy er også en god favorit. Men vi har afprøvet lidt forskelligt for at nå frem til hvad vi bedst kan lide sammen.

Der har indtil videre ikke været snak om tid. Jeg betaler for en halv time og det tror jeg også vi overholder, men ikke noget pres på, kiggen på uret eller andet fra hendes side.

Så er man ude efter en god kæresteoplevelse, så er hun helt sikkert et godt bud

Hello hello darling <3 thank you very much for your true and joyful words, I appreciate that so much and happy to give good time to you. See you soon again. Kisses, Sophie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sørensen65 skrev, for 2 timer siden:

Ska da besøges!

er hun evt m på blowjob hvor hun ligger m hovedet bagover udfra sengekant? Evt deepthroat ?

hmm hvis ikk hvem er m på det i det sydlig dk!?

 

Hello :) this is personal things to discuss, but possible :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sørensen65 skrev, for 18 minutter siden:

Hehe , næ hun kommer vist Kolding 

I plan to visit Kolding for the first time soon and most of time I’ll spend it’s Bording and Aalborg ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweet Sophie skrev, for 6 timer siden:

I plan to visit Kolding for the first time soon and most of time I’ll spend it’s Bording and Aalborg ;) 

Where are you now sweetie? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweet Sophie skrev, for 17 timer siden:

Hello :) this is personal things to discuss, but possible :D 

Hi Sophie

I've like to try this with you sweetie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweet Sophie skrev, den 4. november 2018 at 20:43:

Yes, 2 December B)<3

Hello Sophie

Dident you plan to come to Kolding from the 14. November ? I have being looking forward to seeing you there. 

Or don't you plan to come to Kolding at all anymore. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonas B skrev, for 18 timer siden:

Hello Sophie

Dident you plan to come to Kolding from the 14. November ? I have being looking forward to seeing you there. 

Or don't you plan to come to Kolding at all anymore. 

Answered to PM :);) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...