Hop til indhold
nissens

Alder på mænd der går til massagepiger?

Alder på mænd der går til massagepiger?  

166 medlemmer har stemt

1. 1. Alder på mænd der går til massagepiger?

• 20+
      12
    • 30+
      30
    • 40+
      51
    • 50+
      42
    • 60+
      19
    • 70+
      6
    • 80+
      1
    • 90+
      0
    • 100+
      5

Recommended Posts

Guest tvr
Flax skrev, for 1 minut siden:

Selv om du således kun er 114 år efter hvad jeg kan regne ud,

Så skal du nok på aftenkursus...... i regning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
tvr skrev, for 13 minutter siden:

Så skal du nok på aftenkursus...... i regning.

Ja der skulle have stået 104

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flax skrev, for 6 timer siden:

Selv om du således kun er 114 år efter hvad jeg kan regne ud, så  synes jeg det er imponerende du stadig er aktiv på kødmarkedet.  Jeg beundrer også din ihærdighed her på Sitet hvor du er på 24/7 og kommer med en lind strøm af indlæg og kommentarer. Intet for stort og intet for småt. Blip- Båt og gud hvor går det godt.   God dag.

Du mener vel 104? Nu kan du jo bare vente, til du kommer på plejehjem, så vil du finde ud af, hvor kedeligt det kan være, hvis ikke du har en PC at fordrive tiden med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Du mener vel 104? Er der noget vi gamle fra den stråtækte dog kan – udover den lille katekismus – så er det at regne.

Nu kan du jo bare vente, til du selv kommer på plejehjem, så vil du finde ud af, hvor kedeligt det kan være at kukke mutters alene, hvis ikke du har en PC at fordrive tiden med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 34 minutter siden:

Og hvor svært det kan være at huske halvanden time tilbage hvor man allerede postede ét svar på det samme :D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 21 minutter siden:

Nå da....

Jeg troede kun det var glædespiger der løj om deres alder....sagde Hexen der er 103 år gammel.....:D

Hvorfor underdrive når man kan overdrive?:D

Vi pynter kun på alderen...... billederne er ægte nok B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 26 minutter siden:

Og hvor svært det kan være at huske halvanden time tilbage hvor man allerede postede ét svar på det samme :D:D

Bare vent til du når min alder ........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
Borende X skrev, den 5/11/2018 at 16:29:

Du mener vel 104? Nu kan du jo bare vente, til du kommer på plejehjem, så vil du finde ud af, hvor kedeligt det kan være, hvis ikke du har en PC at fordrive tiden med.

Jamen jeg kikker da gerne forbi til en kop kaffe og holder dig med selskab, men nu ved jeg jo ikke hvor plejehjemmet St . Kødlyst ligger, og i øjeblikket kniber det også med tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BM29

Jeg er +50 

Single 

Har aldrig haft en kæreste 

Besøgte min første GP da jeg var 19 år . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BM29 skrev, 1 time siden:

Jeg er +50 

Single 

Har aldrig haft en kæreste 

Besøgte min første GP da jeg var 19 år . 

Ærligt svar. Tak for det :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flax skrev, den 5/11/2018 at 10:05:

Selv om du således kun er 114 år efter hvad jeg kan regne ud, så  synes jeg det er imponerende du stadig er aktiv på kødmarkedet.  Jeg beundrer også din ihærdighed her på Sitet hvor du er på 24/7 og kommer med en lind strøm af indlæg og kommentarer. Intet for stort og intet for småt. Blip- Båt og gud hvor går det godt.   God dag.

Så syntes jeg ærlig talt at du skulle søge om at få skolepengene tilbage. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sikker en statistisk årsag til 40+ segmentet. 1: På det tidspunkt i livet har man som regel en habil indkomst. 2: Manden har stiftet familie og er kommet ud af småbørns-helvedet, så de indre drifter og prioriteringen af sig selv vækkes til live. 3: Sex i ægteskabet går ikke lige som forventet. :P

1 + 2 + 3 = 1.000kr der forsvinder fra budgetkontoen. 

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
Barske Rødskæg skrev, for 11 timer siden:

Så syntes jeg ærlig talt at du skulle søge om at få skolepengene tilbage. :rolleyes:

Jeg har fået dem tilbage, jeg gik ud af  fjerde klasse , men jeg har trods alt klaret mig godt alligevel . Det var nu ikke en regnefejl men en skrivefejl, beklager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nissens skrev, den 2/11/2018 at 09:19:

7) 70+ ??? Kan de stadig?? 

Ja vi kan stadig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flax skrev, for 2 timer siden:

Jeg har fået dem tilbage, jeg gik ud af  fjerde klasse , men jeg har trods alt klaret mig godt alligevel . Det var nu ikke en regnefejl men en skrivefejl, beklager.

Det forklarer sagen. Jeg troene du havde gået i planteskole, og stået 2 år i hver række:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...