Hop til indhold
Big3lover

Lolita Linda - Odense

Recommended Posts

Hej folkens.

Nogen som kender hende her?.....https://annoncelight.dk/showad/260117

Hun skriver at hun er tilbage i Odense, så måske nogle kan fortælle et par ord. Tar gerne selv en for holdet, hvis ingen herinde har truffet hende, men hendes nummer er ikke opdateret. Ærgerligt for det fremgår af annoncen at hun starter i aften, torsdag i Odense :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
dontfuckingmailme skrev, for 7 timer siden:

Tror du skal lede videre...

Hendes nummer er 12 34 56 78

 

Ikke længere....det er blevet rettet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke længe hun blev i Odense :(. Nu er hun i Fredericia. Ærgerligt for hun er alle pengene værd, og de var små. Det er sgu længe siden jeg er blevet kneppet så frækt og intenst :P. Men så er det godt at der ikke er så langt til Fredericia ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende to gange nu og vil sige at hun er et rigtig godt knald. Det er tydeligt at hun kan li' hvad hun laver - i hvertfald den oplevelse jeg har haft. Mega frækt når hun sutter pik....stopper op ind i mellem og dasker sig selv med pikken på hendes store suttelæber med tungen ude. Der er rigtig god øjenkontakt mens hun har et liderligt blik i øjnene. Det var lige sådan hun burde oversprøjtes i ansigtet når udløsningen melder sig. Men det ved jeg dog ikke om hun tilbyder.

Under alle omstændigheder er sex mere end godkendt :P

Ps: Billederne er 100% ægte.....jeg kan kende sko og noget af hendes dress. Kan se hun også har fået et ansigtsbillede på nu.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Big3lover skrev, den 11/11/2018 at 16:03:

Har besøgt hende to gange nu og vil sige at hun er et rigtig godt knald. Det er tydeligt at hun kan li' hvad hun laver - i hvertfald den oplevelse jeg har haft. Mega frækt når hun sutter pik....stopper op ind i mellem og dasker sig selv med pikken på hendes store suttelæber med tungen ude. Der er rigtig god øjenkontakt mens hun har et liderligt blik i øjnene. Det var lige sådan hun burde oversprøjtes i ansigtet når udløsningen melder sig. Men det ved jeg dog ikke om hun tilbyder.

Under alle omstændigheder er sex mere end godkendt :P

Ps: Billederne er 100% ægte.....jeg kan kende sko og noget af hendes dress. Kan se hun også har fået et ansigtsbillede på nu.

Hvor holder hun til henne?

Send gerne en pb evt..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...