Hop til indhold

Recommended Posts

NewPunter skrev, for 18 timer siden:

Synes at hun er meget dyr og svær at snakke med, men prøv da :P  

Hun skriver jo også, "Grådig ung dame på 21" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 8 minutter siden:

Hun skriver jo også, "Grådig ung dame på 21" ;)

Det passer :P Gad heller ikke at lave lange prisforhandlinger med hende, for hun er ikke lige min smag ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, den 3/11/2018 at 10:38:

Det passer :P Gad heller ikke at lave lange prisforhandlinger med hende, for hun er ikke lige min smag ;) 

Og det er helt iorden med mig, men ikke snak om mig her inde, det er fyre som jer der gør at man faktisk ikke har lyst overhovedet pga man bliver udstillet som et produkt og det er lige så meget dating som det er alt muligt andet, og hvis folk har et problem må de arrangere et kemi møde, og se om det er noget for dem eller ej. Jeg ændrer mit navn igen og igen og igen om jeg så skal bruge kontakt linser og paryk så gør jeg det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, den 3/11/2018 at 10:29:

Hun skriver jo også, "Grådig ung dame på 21" ;)

Ja hvad skal man ellers skrive når man får 2000 forslag på 500kr???

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Queen skrev, for 9 timer siden:

Gider du ikke bare godt at stop, lad være med at nævn mig nogen som helst steder, jeg er ikke et produkt, find en anden hvis det er et problem

Årh, slap sgu da af! Jeg spurgte jo bare, om nogen havde mødt dig. Jeg er fandme glad for, jeg droppede ud af vores møde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej men jeg har ikke lyst til at blive omtalt på den måde, og det passer mig helt fint du ikke gider det. Fordi jeg gider ikke at blive bagtalt på den måde. Sådan nu skal i lige høre alle sammen hende her har den strammeste fisse eller hvad folk nu har at sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...