Hop til indhold
Sidespringeren

Passion Club, Randers - Nikita...

Recommended Posts

Endelig!!! :D

Efter hele 14 dages ventetid, så sku' min bestilling som dagens 1. mand på banen/lagnet i Randers hos skønne Nikita Darling dags dato effektueres!

Forventningerne var store, da jeg sprang i bilen og hastede mod Randers... Meget store endda oven på alle de bragende anmeldelser, der er blevet Nikita til del her på sitet.

Både disse forventninger og erindringerne om de mange små, søde og småfrække private beskeder, der var blevet udvekslet i dette forum inden vores møde i dag, gav en oprigtig og uvant hjertebanken, da jeg bankede på klinikkens diskret beliggende indgangsdør i Randers' nordvestlige centrum.

Døren blev straks åbnet af stedets smilende telefonpige med et "Hej - Er det dig, der har bestilt tid hos Nikita kl. 11?", og efter at have bekræftet dette, blev jeg vist ind i det allerhelligste... Et stort og ganske indbydende lokale med en stor seng med spejlgavl, hyggeligt og lidt dunkelt belyst med en blanding af diskrete spots og levende lys... Lidt pigenips og puder rundt omkring - Og en hyggekrog i hjørnet med et par stole og et rundt bord var der også blevet plads til.

Jeg fik besked på at sætte mig og gøre mig det behageligt, så ville Nikita støde til om kort tid. Der gik nogle minutter, og føromtalte hjertebanken nåede at tage ret så kraftigt til.. :shock: - inden hovedpersonen endelig indfandt sig i lokalet....

GISP!!!!!! :o

Ind kom den kønneste og naturligste pige midt i tyverne, jeg længe har set.... En smuk og kurvet ung kvinde iklædt et sæt lækre sorte blonder og høje hæle... Et ansigt med et hjerteligt og glad smil skabt af et par nydeligt formede kysselæber og en perlerække af hvide tænder.... Et par kønne, sprællevende, gnistrende frække øjne, der allerede på dette tidspunkt slog smut og legede med mit dansende hjerte, der omgående tog sig yderligere et par hop...

Og det hele omkranset af et flot og langt, lyst og let bølget hår af den slags, der kun blir' endnu kønnere af at blive uglet godt og grundigt rundt i...

Og uglet rundt, det blev der så sandelig!!!! :P

Og meget, meget andet i den gode time, det hele varede (+ den yderligere tid, der blev brugt bagefter på en hyggesnak, en kop kaffe og en lille én til halsen, indtil telefonpigen utålmodigt bankede på for 2. eller 3. gang).

At gå i slibrige og tekniske detaljer med selve akten er slet ikke en pige som Nikita værdig!

Og nej - hun leverer ikke fransk uden gummi på toppen, Og nej - hun er ikke til de mere specielle former, Og ja - prisen ligger uden tvivl i den højere ende målt i jyske dollars....

MEN:

Hvis man går efter ægtheden, naturligheden, evnen til indlevelse og forståelse, situationsfornemmelsen, følelsen af og lysten til gensidig tilfredsstillelse, humoren, åbenheden, nysgerrigheden, whatever..... Ja, SÅ er Nikita simpelthen helt i en klasse for sig!!!

Selv har jeg ALDRIG oplevet at få seksuelle ydelser mod betaling leveret af en sådan kvalitet og med en sådan service nogensinde før!

Jeg vil endda grænse til at sige, at dagens oplevelse med Nikita slår langt de fleste af de ægte og gratis kæresteoplevelser, som jeg i mit snart halvthundredeårige liv har haft en hel del af....

Jeg tror sgu´ på, at den pige oprigtigt kan li' sit arbejde, og så længe hun kan det på samme vis som dags dato, så er jeg hermed erklæret en trofast afhængig! :P

"NIKITA - because she's worth it!"

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din oplevelse minder meget om min, og jeg er helt enig i din anprisning.

Siden hun også opererer i Jylland (hvilket jeg sagtens kan unde Jer!), burde hun udnævnes til nationalt klenodie. ;). Hun er mere vanedannende end fy-fy-stoffer, så jeg bokser allerede med kalenderen for mit næste besøg :P:P:P:P:P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...