zx10 51 Skrevet 1. November, 2018 Nogen, der har kendskab til denne kvinde? https://annoncelight.dk/showad/257490 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 1. November, 2018 Når man tager 2.000 for en time, burde man vel kunne forvente en markedsføring på nogenlunde samme niveau som andre der tager den pris. Der er ingen billeder, angivelse at kropbygning m.v. og teksten er jo rimelig mangelfuld, når man læser annoncen Citat Klassisk smuk dansk kvinde tilbyder dejlige oplevelser. Jeg er en glad og smilende kvinde . Jeg er meget lidenskabelig og tilbyder mig selv til fransk ,dansk, græsk , spansk og Hvad du kunne ønske dig . Jeg kan også lave sprøjteorgasmer. Spørg efter priser for de forskellige services. Hvis du vil nyde mig i længere tid , så er prisen 1200 for en halv time. 1600 45 min .2000 for 1 time. Og 5000 for en hel nat . Glæder mig til at høre fra dig . Skriv helst sms . Hilsen Anita Hun skriver hun kan sprøjte, det må vel være det der har tricket dig - Det er der såmænd mange andre der også kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zx10 51 Skrevet 26. November, 2018 TheVoice...... Tror såmænd ikke det er fordi, hun skriver, at hun kan sprøjte, der har fanget min interesse for annoncen. Nu har jeg prøvet at få en aftale med kvinden, men det må siges at være umuligt. Har skrevet til hende på Facebook, hvor jeg fik hendes mobilnummer, da vi skulle aftale yderligere der. Fik en enkelt besked fra hende, hvor der stod :Hej......... Kan se mine beskeder på FB bliver læst, men ikke besvaret. Andre, der evt. har samme eller forhåbentlig bedre oplevelse med Anita????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg