Hop til indhold
zx10

Smuk klassisk dansk kvinde

Recommended Posts

Når man tager 2.000 for en time, burde man vel kunne forvente en markedsføring på nogenlunde samme niveau som andre der tager den pris.  Der er ingen billeder, angivelse at kropbygning m.v. og teksten er jo rimelig mangelfuld, når man læser annoncen

Citat

Klassisk smuk dansk kvinde tilbyder dejlige oplevelser.
Jeg er en glad og smilende kvinde .
Jeg er meget lidenskabelig og tilbyder mig selv til fransk ,dansk, græsk , spansk og Hvad du kunne ønske dig . Jeg kan også lave sprøjteorgasmer. Spørg efter priser for de forskellige services. Hvis du vil nyde mig i længere tid , så er prisen 1200 for en halv time. 1600 45 min .2000 for 1 time. Og 5000 for en hel nat . Glæder mig til at høre fra dig . Skriv helst sms .
Hilsen Anita

Hun skriver hun kan sprøjte, det må vel være det der har tricket dig - Det er der såmænd mange andre der også kan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

TheVoice...... Tror såmænd ikke det er fordi, hun skriver, at hun kan sprøjte, der har fanget min interesse for annoncen.

Nu har jeg prøvet at få en aftale med kvinden, men det må siges at være umuligt.

Har skrevet til hende på Facebook, hvor jeg fik hendes mobilnummer, da vi skulle aftale yderligere der.

Fik en enkelt besked fra hende, hvor der stod :Hej.........

Kan se mine beskeder på FB bliver læst, men ikke besvaret.

Andre, der evt. har samme eller forhåbentlig bedre oplevelse med Anita?????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...