Hop til indhold

Recommended Posts

Fik lyst til massage og nærhed. Så jeg besøgte Langelinie i Vejle. Havde aftalt tid med Jessy. Blev modtaget med åbne arme.

Lille petit kvinde. 26 år. Skide sød.  Massagen var over middel. Ikke bare det her olie plaskeri.. Og resten var til fuld tilfredshed.

Kommer der helt sikkert igen. Det er hende der på billederne sidder på en stol og kikker til venstre.

sted 9/10

pige 10/10 lige min type

https://annoncelight.dk/showad/239904  

Del dette indlæg


Link til indlæg
krillss skrev, for 10 timer siden:

Takker ! Hun ser dejlig ud, især kroppen! Er den ligeså fast som den ser ud?;)

Ja det er den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, den 1/11/2018 at 13:39:

Fik lyst til massage og nærhed. Så jeg besøgte Langelinie i Vejle. Havde aftalt tid med Jessy. Blev modtaget med åbne arme.

Lille petit kvinde. 26 år. Skide sød.  Massagen var over middel. Ikke bare det her olie plaskeri.. Og resten var til fuld tilfredshed.

Kommer der helt sikkert igen. Det er hende der på billederne sidder på en stol og kikker til venstre.

sted 9/10

pige 10/10 lige min type

https://annoncelight.dk/showad/239904  

Hvordan var prisen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er rigtig lækker. SUPER body hele vejen ! Lækker fast numse og flotte store bryster - wow - ingen tvivl !! Massagen er som standard på de steder der giver FP. Blow er med. Ved mit besøg hoppede hun dog blow helt over og gik direkte til en ridetur. Hun var våd nok uden slikketur og glidecreme til at gå direkte igang  (og jeg har en ok størrelse), men det var nu ikke den mest lidenskabelige tur jeg har haft. Hun smiler sødt og frækt, men ikke noget med at kysse. Hun var nu heller ikke kold - så absolut ingen brok fra mig !! Jeg kommer dog nok heller ikke tilbage, da der er andre piger der trækker mere :)   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, for 5 timer siden:

 

Mange tak. Jeg må ha´pudset brillerne - har ellers søgt efter skriverier om Cherry. Hun lyder da helt rar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...