Hop til indhold

ODENSE - CAROLINA - SUPER SMUK HOT LATINA - FANTASTISK UNGPIGE KROP - STORE BRYSTER - ÆGTE KÆRESTESEX - KOM HVOR DU VIL ((-; SIDSTE DAGE.!!!!!FRA 400,-

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/260057

Besøgte denne dejlige pige den anden aften, billeder er ægte dog måske pyntet lidt, men det betyder ingen ting.

Som der står I annoncen er der ingen skjulte gebyre og hun yder den service der er beskrevet inkl. at hun sprøjter.

Skrevet
77scut skrev, for 4 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/260057

Besøgte denne dejlige pige den anden aften, billeder er ægte dog måske pyntet lidt, men det betyder ingen ting.

Som der står I annoncen er der ingen skjulte gebyre og hun yder den service der er beskrevet inkl. at hun sprøjter.

Hvordan pyntet?...

Skrevet

Har lige været på besøg hos Carolina, som nu er i Frederecia.

Kan tilslutte mig Big3lover's beskrivelse. 

Redigeret af dealmaker

Skrevet

Lyder fristende., hvordan er hendes engelsk?

Skrevet
ims skrev, for 27 minutter siden:

Lyder fristende., hvordan er hendes engelsk?

Det er ikke til dybe samtaler, men hun kan...

Skrevet

Okay sprøjter hun nemt?

Skrevet

Hun flytter noget rundt, hende Carolina, så jeg besøgte hende i Fredericia i går, torsdag. 

Det er for en gangs skyld helt ægte billeder, og i modsætning til trådstarter synes jeg ikke engang der er pyntet ret meget på dem: Carolina er ligeså slank (eller mere) som på billederne, pæne silikonebryster og hendes ansigt er rigtigt kønt. Hun sagde hun var 28 år og det skal nok passe. Jeg bestilte 15 minutter til 500 og det var god valuta for pengene: 

Carolina er sød og stresser ikke. Jeg slikkede hende først hvilket hun reagerede fint på - hun har en dejlig mis, åben og våd. Derefter gav hun et udmærket blæs uden helt som der står i annoncen - og endelig blev der monteret gummi og jeg tog hende derefter bagfra og forfra. Som sagt, intet tidspres og en ret lækker latina - jeg kunne godt finde på at komme igen. 

Hun deler lejlighed med Paula (https://annoncelight.dk/showad/252052 ), som hun nu også tilbyder trekant med. Det var Paula der åbnede, og hun er noget mindre og yngre, men også en køn pige. Kunne være interessant med de to sammen, tror jeg.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg havde også en lækker 30 min seance med hende.

Startede med olie b2b, hvor hun gled rundt på min ryg med hendes dejlige mellem hårde boobs. Gled ned imellem benene og gav kugler og stang en god tur også. 

Blev vendt rundt, hun placerede sig i 69 position, og jeg kastede mig grådigt over hendes totalt lækre og fine mis. Slikkede så safterne løb ud ad hende.

Samtidig var hun igang med et fantastisk blowjob, næsten helt i bund, intenst og længe. Kugler blev også suttet grundigt én ad gangen.

Efter ca. 10 min i denne position spurgte hun om jeg ville ordne hende, men afslog.. lagde hende istedet mellem mine ben, så jeg kunne se hende, mens hun tog mig i munden. Kneppede hende i munden, indtil jeg måttte skyde kanonen af... hun blev lidt overrasket, da jeg skød ladningen helt ned i halsen på hende... men tog det med et smil, og suttede indtil de sidste krampetrækninger havde lagt sig.

Kommer gerne igen, fint anonymt og pænt sted.

30 min kostede 700,-

• 2 weeks later...
Skrevet

Nogen der ved om hun kommer til Danmark igen?

• 2 weeks later...
Skrevet

kan se at linket nu er med en mariabella det er vel så ikke den samme som denne tråd omhandler ?

Skrevet

Hun er tilbage i Odense. Her er det rigtige link:  https://annoncelight.dk/showad/260117

De gamle link er åbenbart brugt af andre piger på adressen efter Carolina og Linda forlod stedet. Det vil selvfølgelig give nogle problemer herinde i trådene.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.