Hop til indhold
Guest 77scut

ODENSE - CAROLINA - SUPER SMUK HOT LATINA - FANTASTISK UNGPIGE KROP - STORE BRYSTER - ÆGTE KÆRESTESEX - KOM HVOR DU VIL ((-; SIDSTE DAGE.!!!!!FRA 400,-

Recommended Posts

Har lige været på besøg hos Carolina, som nu er i Frederecia.

Kan tilslutte mig Big3lover's beskrivelse. 

Redigeret af dealmaker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun flytter noget rundt, hende Carolina, så jeg besøgte hende i Fredericia i går, torsdag. 

Det er for en gangs skyld helt ægte billeder, og i modsætning til trådstarter synes jeg ikke engang der er pyntet ret meget på dem: Carolina er ligeså slank (eller mere) som på billederne, pæne silikonebryster og hendes ansigt er rigtigt kønt. Hun sagde hun var 28 år og det skal nok passe. Jeg bestilte 15 minutter til 500 og det var god valuta for pengene: 

Carolina er sød og stresser ikke. Jeg slikkede hende først hvilket hun reagerede fint på - hun har en dejlig mis, åben og våd. Derefter gav hun et udmærket blæs uden helt som der står i annoncen - og endelig blev der monteret gummi og jeg tog hende derefter bagfra og forfra. Som sagt, intet tidspres og en ret lækker latina - jeg kunne godt finde på at komme igen. 

Hun deler lejlighed med Paula (https://annoncelight.dk/showad/252052 ), som hun nu også tilbyder trekant med. Det var Paula der åbnede, og hun er noget mindre og yngre, men også en køn pige. Kunne være interessant med de to sammen, tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også en lækker 30 min seance med hende.

Startede med olie b2b, hvor hun gled rundt på min ryg med hendes dejlige mellem hårde boobs. Gled ned imellem benene og gav kugler og stang en god tur også. 

Blev vendt rundt, hun placerede sig i 69 position, og jeg kastede mig grådigt over hendes totalt lækre og fine mis. Slikkede så safterne løb ud ad hende.

Samtidig var hun igang med et fantastisk blowjob, næsten helt i bund, intenst og længe. Kugler blev også suttet grundigt én ad gangen.

Efter ca. 10 min i denne position spurgte hun om jeg ville ordne hende, men afslog.. lagde hende istedet mellem mine ben, så jeg kunne se hende, mens hun tog mig i munden. Kneppede hende i munden, indtil jeg måttte skyde kanonen af... hun blev lidt overrasket, da jeg skød ladningen helt ned i halsen på hende... men tog det med et smil, og suttede indtil de sidste krampetrækninger havde lagt sig.

Kommer gerne igen, fint anonymt og pænt sted.

30 min kostede 700,-

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...