Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen som ved om kineserpigen på Nyholms Alle 2?? stadig er der, eller hvor hun eventuelt er flyttet hen, det telefonnummer jeg har  virker ikke mere.

På forhånd tak.

Don Enrico

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Don Enrico skrev, den 1/11/2018 at 07:50:

Er der nogen som ved om kineserpigen på Nyholms Alle 2?? stadig er der, eller hvor hun eventuelt er flyttet hen, det telefonnummer jeg har  virker ikke mere.

På forhånd tak.

Don Enrico

Jeg savner hende også, men tror desværre hun er ude af branchen, det snakkede hun om sidst jeg havde fornøjelsen af hende.

et andet godt spørgsmål kunne være, er der nogen der minder og yder samme gode services ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Don Enrico skrev, den 1/11/2018 at 07:50:

Er der nogen som ved om kineserpigen på Nyholms Alle 2?? stadig er der, eller hvor hun eventuelt er flyttet hen, det telefonnummer jeg har  virker ikke mere.

På forhånd tak.

Don Enrico

På et af mine sidste besøg hos hende havde hun investeret alle hendes spareskillinger i bitcoins - hun havde købt op over en del tid. Hvis hun nåede at sælge i tide, så behøver hun aldrig at arbejde igen. 

Jeg betragter hende som væk for evigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, for 18 minutter siden:

På et af mine sidste besøg hos hende havde hun investeret alle hendes spareskillinger i bitcoins - hun havde købt op over en del tid. Hvis hun nåede at sælge i tide, så behøver hun aldrig at arbejde igen. 

Jeg betragter hende som væk for evigt.

Kommer vel an på om hun købte på toppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...