Hop til indhold
lingamer

Odense, Marika VIP. Du kan nå det endnu.

Recommended Posts

Marika er en rigtig sød og køn ung pige.

https://annoncelight.dk/showad/256390.

Hun har en slank krop med ungpigebryster.
Hun er nem at snakke med og vil gerne gøre alt godt for dig.
Hun er nøjagtig som på billederne, og stort plus for det.
Du får et super lækkert øko blow.
Skynd dig for der er kun et par dage tilbage her i Odense.

 

 
 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hende idag til en hurtig omgang megafransk og kan kun tilslutte mig det ovenstående!

Lækker pige, ægte billeder, smilende, glad og serviceminded. Plus så ved hun hvad hun laver med den mund. :D

Bliver nød til at have et besøg mere hvor jeg knepper hende. Så der er helt sikkert gentagelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

HOld jer væk! ja hun ligner hendes billeder, dog bare 20x. mere slidt hud i virkligheden. Rigtig klam krop uden former 

og orangutang patter, tude grim med hjernedødt meget pudder i fjæset. 

Elendig blowjob kunne mærke hendes tænder, jeg smuttede efter blowjob med kondom. 

Planen var at blive 30 min, men hun var simpelthen for slidt til min smag, jeg var tæt på at smutte øjeblikket jeg trådte ind ad døren

pga. hendes udseende men valgte at blive efter jeg læste anmeldelserne herinde måske kunne ren faktisk give et godt BJ men nej.

HOld jer væk! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xavier skrev, for 2 timer siden:

HOld jer væk! ja hun ligner hendes billeder, dog bare 20x. mere slidt hud i virkligheden. Rigtig klam krop uden former 

og orangutang patter, tude grim med hjernedødt meget pudder i fjæset. 

Elendig blowjob kunne mærke hendes tænder, jeg smuttede efter blowjob med kondom. 

Planen var at blive 30 min, men hun var simpelthen for slidt til min smag, jeg var tæt på at smutte øjeblikket jeg trådte ind ad døren

pga. hendes udseende men valgte at blive efter jeg læste anmeldelserne herinde måske kunne ren faktisk give et godt BJ men nej.

HOld jer væk! 

 

Det kan vist ikke blive mere falsk med en anmeldelse end den her. Enten det eller @Xavier er en af dem der bliver babysur, hvis man ikke kan hustle om prisen.

jeg kan intet genkende af hans anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xavier skrev, for 2 timer siden:

HOld jer væk! ja hun ligner hendes billeder, dog bare 20x. mere slidt hud i virkligheden. Rigtig klam krop uden former 

og orangutang patter, tude grim med hjernedødt meget pudder i fjæset. 

Elendig blowjob kunne mærke hendes tænder, jeg smuttede efter blowjob med kondom. 

Planen var at blive 30 min, men hun var simpelthen for slidt til min smag, jeg var tæt på at smutte øjeblikket jeg trådte ind ad døren

pga. hendes udseende men valgte at blive efter jeg læste anmeldelserne herinde måske kunne ren faktisk give et godt BJ men nej.

HOld jer væk! 

 

Sikke da et grimt sprog du har dig. Hvis du farede frem med samme attitude hos Marika forstår jeg godt at besøget ikke blev så vellykket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Marika. (Lige pt Århus)

Hun er som på foto. Meget høj og slank. Det er jo lækker nok. Privat lejlighed.

Besøg igen, NEJ.!

Jeg fik hurtigt bad. Hun har tydeligvis ikke været i bad, jeg kunne mærke hendes klistrede svedige hud fra ham der lige gik. (I wiiiiillll wash my hands yezzz, og så gik hun ud lidt. Det var rent faktisk det eneste hun vaskede tror jeg) Jeg slikker meget gerne fisse. Men den der var smurt ind i klistret glidecreme. inde og ude. Nå men jeg kneppede løs. Der blev endnu mere smurt på, så  kunne næsten ikke mærke hende til sidst. Fik noget mere blow. Og ja hun er da service venlig og gør noget for sagen.

Redigeret af Mr Comeagain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...