Hop til indhold

Odense, Marika VIP. Du kan nå det endnu.

Featured Replies

Skrevet

Marika er en rigtig sød og køn ung pige.

https://annoncelight.dk/showad/256390.

Hun har en slank krop med ungpigebryster.
Hun er nem at snakke med og vil gerne gøre alt godt for dig.
Hun er nøjagtig som på billederne, og stort plus for det.
Du får et super lækkert øko blow.
Skynd dig for der er kun et par dage tilbage her i Odense.

• 1 month later...
Skrevet

Var forbi hende idag til en hurtig omgang megafransk og kan kun tilslutte mig det ovenstående!

Lækker pige, ægte billeder, smilende, glad og serviceminded. Plus så ved hun hvad hun laver med den mund. :D

Bliver nød til at have et besøg mere hvor jeg knepper hende. Så der er helt sikkert gentagelse. 

• 1 month later...
Skrevet
Antrahx skrev, 1 time siden:

Nogen nye beretninger, hvad med stedet ?

• 2 weeks later...
Skrevet

HOld jer væk! ja hun ligner hendes billeder, dog bare 20x. mere slidt hud i virkligheden. Rigtig klam krop uden former 

og orangutang patter, tude grim med hjernedødt meget pudder i fjæset. 

Elendig blowjob kunne mærke hendes tænder, jeg smuttede efter blowjob med kondom. 

Planen var at blive 30 min, men hun var simpelthen for slidt til min smag, jeg var tæt på at smutte øjeblikket jeg trådte ind ad døren

pga. hendes udseende men valgte at blive efter jeg læste anmeldelserne herinde måske kunne ren faktisk give et godt BJ men nej.

HOld jer væk! 

Skrevet
Xavier skrev, for 2 timer siden:

HOld jer væk! ja hun ligner hendes billeder, dog bare 20x. mere slidt hud i virkligheden. Rigtig klam krop uden former 

Elendig blowjob kunne mærke hendes tænder, jeg smuttede efter blowjob med kondom. 

Planen var at blive 30 min, men hun var simpelthen for slidt til min smag, jeg var tæt på at smutte øjeblikket jeg trådte ind ad døren

pga. hendes udseende men valgte at blive efter jeg læste anmeldelserne herinde måske kunne ren faktisk give et godt BJ men nej.

HOld jer væk! 

Det kan vist ikke blive mere falsk med en anmeldelse end den her. Enten det eller @Xavier er en af dem der bliver babysur, hvis man ikke kan hustle om prisen.

jeg kan intet genkende af hans anmeldelse

Skrevet
Xavier skrev, for 2 timer siden:

HOld jer væk! 

Sikke da et grimt sprog du har dig. Hvis du farede frem med samme attitude hos Marika forstår jeg godt at besøget ikke blev så vellykket.

• 1 month later...
Skrevet

Marika. (Lige pt Århus)

Hun er som på foto. Meget høj og slank. Det er jo lækker nok. Privat lejlighed.

Besøg igen, NEJ.!

Jeg fik hurtigt bad. Hun har tydeligvis ikke været i bad, jeg kunne mærke hendes klistrede svedige hud fra ham der lige gik. (I wiiiiillll wash my hands yezzz, og så gik hun ud lidt. Det var rent faktisk det eneste hun vaskede tror jeg) Jeg slikker meget gerne fisse. Men den der var smurt ind i klistret glidecreme. inde og ude. Nå men jeg kneppede løs. Der blev endnu mere smurt på, så  kunne næsten ikke mærke hende til sidst. Fik noget mere blow. Og ja hun er da service venlig og gør noget for sagen.

Redigeret af Mr Comeagain

Skrevet

Og da jeg var færdig med mit bad stod hun påklædt igen. Klar til næste. Lidt iivvuu fra min side

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.