Hop til indhold
Aarhuselsker

En tur til vandhullet

Recommended Posts

Atypisk nævner jeg ikke klinikkens navn. Pigerne bliver observeret tæt for tiden af nogle store mænd i hvide biler med blå skrift på siden.

Stedet er i Århus. Pæn, lyst og luftigt. Bad muligt.

Har været der nogle gange, men aldrig fået massage af den samme pige flere gange. Heller ikke denne gang.

Hun er pæn uden at være modelflot. 34 år siger hun, og det ser rigtigt ud. Flot krop, en rigtig lækker rund fast numse, brysterne har fået lidt hjælp. SUK, vil meget hellere have dem lidt længere og naturlige - men det er ok lavet.

Blid massage. Beder om noget hårdere behandling, men det kan hun ikke rigtig.

Bliver vendt om, og med en lille varm olieret hånd omkrig lemmet får jeg valget mellem "hele pakken", ( hun bruger den vending!)eller bare en håndtur. SEX siger jeg, håndtur kan jeg selv gøre bedre.

Hun tager tøjet af, og som før nævnt er det absolut seværdigt. Vil gerne røres ved, og bliver hurtigt våd og kåd efter lidt pilleri med fingre og tunge. Rigtig godt blow med kondom, og en fin ridetur hvor hun også nyder det lidt. MEN hun har hele tiden øjet på uret. Dette sted er karakteristisk ved at man normalt får en halv time, mod en time andre steder. Hun kommer slet ikke op at ringe på trods af en fingernem indsats under ridtet fra mig. Det virker ellers ofte, men igen, hun har lidt travlt og kan ikke give los.

1-5 skala.

Lokaler 4

Pigen 3 Manglende engagement, men sød og imødekommende.

Massage 2

Kommer igen? Ja det er på listen over steder der kan besøges, nu ynglingsstedet er lukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...