Hop til indhold
Joey Joe Joe

Melissa super sexy - Kolding

Recommended Posts

Hvis man kan lide små petite piger, så er det nu, man skal være hurtig i Kolding.

Fik en super kvalitetsoplevelse ved Melissa. Stedet er i et hus midt i byen. Ikke et af de kendte steder.

Min bedste anbefaling. Hun er sammen med en veninde. Man skal dog kunne abstrahere fra, at der ved siden af rummet er opholdsrum for den anden pige og en mand. Og væggen altså ikke går helt op til loftet.

Hendes priser er høje. 30 minutter til 900 og så er der tillæg for ydelser, der ellers ved andre piger kan være inklusiv i 30 min. Jeg tog bare 30 min 900 kr.

Billeder er ægte og af pigen man møder ved et besøg.

https://annoncelight.dk/showad/259698

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 58 minutter siden:

Hvis man kan lide små petite piger, så er det nu, man skal være hurtig i Kolding.

Fik en super kvalitetsoplevelse ved Melissa. Stedet er i et hus midt i byen. Ikke et af de kendte steder.

Min bedste anbefaling. Hun er sammen med en veninde. Man skal dog kunne abstrahere fra, at der ved siden af rummet er opholdsrum for den anden pige og en mand. Og væggen altså ikke går helt op til loftet.

Hendes priser er høje. 30 minutter til 900 og så er der tillæg for ydelser, der ellers ved andre piger kan være inklusiv i 30 min. Jeg tog bare 30 min 900 kr.

Billeder er ægte og af pigen man møder ved et besøg.

https://annoncelight.dk/showad/259698

Tak for at dele. Spøjst at hun formår at smøre (reelt) 2 anmeldelser ud til 11 i hendes annonce. Bare potentielle kunde kan gennemskue at der kun er tale om 2 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...