Guest Christina ssbbw Skrevet 31. Oktober, 2018 Hvilke kondomer er dine foretrukne og hvorfor? Jeg vil elske at høre fra både mænd og kvinder, så jeg ved hvilket mærke/mærker jeg skal ud og købe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 31. Oktober, 2018 Bare ikke de billige fra Netto Durex ultra thin erdet jegsniger på pt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 31. Oktober, 2018 Sparkster skrev, for 16 minutter siden: Bare ikke de billige fra Netto Durex ultra thin erdet jegsniger på pt Hvorfor ikke Protex, som bla. Netto sælger? Jeg bruger enten dem eller London Kondomer, Protex lugter mindst dårligt, med lidt god vilje nærmest lidt vanilje-ish... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Oktober, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 11 minutter siden: Hvorfor ikke Protex, som bla. Netto sælger? Jeg bruger enten dem eller London Kondomer, Protex lugter mindst dårligt, med lidt god vilje nærmest lidt vanilje-ish... Hvorfor helvede ligger du og snuser til kondomerne? Er det nu en ny fetish vi skal til at forholde os til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lilou Skrevet 31. Oktober, 2018 (edited) Durex ultra thin bruger jeg mest nu, før brugte jeg mest London. Durex Ultra thin er der mere følelse i og jeg syntes de holder godt. Jeg har i hvert fald ikke oplevet de er gået i stykker, de er dog ikke lige så nemme at sætte på som London. De gigoloer jeg kender bruger dem også og har god erfaring med dem. Bruger dog London til de helt store Jeg har ikke prøvet Protex Redigeret 31. Oktober, 2018 af Lilou Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 31. Oktober, 2018 Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden: Hvorfor helvede ligger du og snuser til kondomerne? Er det nu en ny fetish vi skal til at forholde os til? Jeg snuser til alt! Mine brugte Sloggi-trusser, kondomer, armhuler, maden jeg skal spiser, andres numser og, og, og. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 31. Oktober, 2018 Ssbbw Kbh skrev, 1 time siden: Hvilke kondomer er dine foretrukne og hvorfor? Jeg vil elske at høre fra både mænd og kvinder, så jeg ved hvilket mærke/mærker jeg skal ud og købe. Jeg bruger altid London kondomer. De passer på næsten alle prikke. Det skal være en godt tyk en før de ikke passer. Eller strammer for meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 31. Oktober, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 49 minutter siden: Hvorfor ikke Protex, som bla. Netto sælger? Jeg bruger enten dem eller London Kondomer, Protex lugter mindst dårligt, med lidt god vilje nærmest lidt vanilje-ish... Jeg har to gange oplevet af dem Netto havde til 30-40 kr (blå/hvid pakke) sprang, og med mit held kan jeg ikke overskue endnu en “ups”-baby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 31. Oktober, 2018 (edited) En gave fra kæresten Redigeret 31. Oktober, 2018 af Sparkster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 1. November, 2018 Mange tak for svar. Hvor køber I dem der hedder London? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 1. November, 2018 Ssbbw Kbh skrev, for 24 minutter siden: Mange tak for svar. Hvor køber I dem der hedder London? På nettet, eller i Plan E på Vesterbro, der kan du også købe et større parti. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 1. November, 2018 Jeg gør også brug af London, 100 stk for 199 kr. + porto hos sinful - det er let og lige til.. Jeg har vist også anmeldt dem på sitet - de passer til de fleste og eneste ups et par gange - har været de lange røde negle igennem under "montering" - men så er det bare frem med en ny... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 1. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 13 minutter siden: Jeg gør også brug af London, 100 stk for 199 kr. + porto hos sinful - det er let og lige til.. Jeg har vist også anmeldt dem på sitet - de passer til de fleste og eneste ups et par gange - har været de lange røde negle igennem under "montering" - men så er det bare frem med en ny... Jeg elsker at du kalder dig det samme her og på sinfulls side. Man burde kunne trykke på dit navn derinde og se hvad du havde anmeldt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 1. November, 2018 @Ssbbw Kbh - jeg kalder den slags for sex-humor... Og ja, det kan da være, at jeg lave et lille indlæg om mine anmeldelser.. hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 1. November, 2018 Jeg bruger dem her. Køber dem i gemmen www.darkrose.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 1. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 13 minutter siden: @Ssbbw Kbh - jeg kalder den slags for sex-humor... Og ja, det kan da være, at jeg lave et lille indlæg om mine anmeldelser.. hahaha Jeg har ikke skrevet anmeldelser på de ting jeg har købt derinde. Det kunne være jeg også skulle kalde mig det samme her og der? Jeg overvejer bare at ændre navn herinde men har gjort det 1 gang. Er bange for de bliver trætte af mig hvis jeg allerede spørger igen. Men jeg skulle jo lige finde ud af hvad jeg ville kalde mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 1. November, 2018 Det var nu mest en morsom indskydelse, da jeg anmelde kondomerne.. Ikke så mange som måske forstår navnet... Men sjovt i mit indre, da jeg gjorde det... Jeg anmelder ikke alle ting købt hos sinful - nogle items hører til mit privatliv og vil kunne kobles til mig.. sååå… varsomhed i morskaben er nødvendig af og til... Mon ikke admin. overlever, at du ændrer navn ? Det tænker jeg.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 1. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 5 minutter siden: varsomhed i morskaben er nødvendig af og til... Det har du ret i. Tak. FrokostUartig skrev, for 6 minutter siden: Mon ikke admin. overlever, at du ændrer navn ? Det tænker jeg.... Ellers må de give mig smæk i måsen. Men gør de det, så skifter jeg navn igen og igen og... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 1. November, 2018 Nu hvor vi er over ved det morsomme... https://www.youtube.com/watch?v=QCbamTlUQDY Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg